یزد- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صنایع لاستیکی توانسته به خوبی نیازهای بازار را برطرف کند و باید در زمینه کاهش قیمت تمام شده و بهبود فناوری تولید، گام‌های جدی‌تری برداشته شود.

صنایع لاستیکی نیاز بازار را برطرف کرده است

به گزارش قدس آنلاین، محسن صالحی‌نیا پیش از ظهر چهارشنبه  در بازدید از یکی واحدهای لاستیک‌سازی یزد اظهار داشت: در صنایع لاستیکی سرمایه‌گذاری خوبی انجام شده و فناوری تولید بهبود یافته ضمن اینکه اغلب نیروهای با تجربه در خدمت این صنعت قرار گرفته‌اند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت  گفت: صنایع خودرو از جمله صنایعی است که دولت برای رشد و توسعه آن برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده و با توجه به سابقه و قدمت خوب صنایع وابسته نظیر لاستیک‌سازی در مناطق مختلف کشور از جمله استان یزد، توسعه و رشد خوبی را در این زمینه پیدا کرده ایم.

صالحی‌نیا  افزود: صنایع لاستیکی توانسته به خوبی نیازهای بازار را برطرف کند و باید در زمینه کاهش قیمت تمام شده و بهبود فناوری تولید، گام‌های جدی‌تری برداشته شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت  گفت: در این زمینه هماهنگی‌های مطلوبی با خودروسازان انجام شده وبرای کاهش قیمت تمام شده اقدامات جدی‌تری انجام می شود.

محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت چهارشنبه با سفر یک ‌روزه به استان یزد از برخی صنایع استان بازدید کرد.

وی در ابتدای این سفر به همراه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد به مقام شامخ شهدا به ویژه شهید محراب استان یزد، آیت‌الله شهید صدوقی ادای احترام کرد.

صالحی‌نیا از نمایشگاه ملی فناوری‌های نوین در صنایع لاستیک که در حاشیه سیزدهمین همایش ملی لاستیک در ایران در یزد در حال برگزاری است، بازدید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.