قزوین- مدیر کل آموزش و پرورش قزوین گفت: ثبت نام اینترنتی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان از ۵ اسفند آغاز می شود.

فرهنگیان برای سفر به قزوین ثبت نام کنند

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل آموزش و پرورش قزوین ظهر چهارشنبه از تشکیل ستاد اسکان فرهنگیان در کشور و استان خبر داد و اظهارکرد: هرساله با هدف کمک به فعالیت بیشتر بخش گردشگری تعدادی از مدارس به اسکان فرهنگیان اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه پیشینه تاریخی قزوین نیازمند شناسایی بیشتر به مهمانان نوروزی است، افزود: ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از ۵ اسفند ۹۵ شروع می شود و اسکان نیز از روز ۲۹ اسفند آغاز می شود.

سالار قاسمی با اشاره به اینکه به دنبال تکریم شخصیت همکاران فرهنگی و همه میهمانان هستیم، افزود: عملکرد عوامل اجرایی اسکان نوروزی فرهنگیان ارزیابی می شود و بازدید از مدارس در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: ثبت نام اینترنتی محل اسکان از طریق سایت آموزش و پرورش امکان پذیر است و فرهنگیانی که موفق به پیش ثبت نام نشدند، می توانند با مراجعه به ستادهای اسکان شهرستان ها معرفی نامه اسکان دریافت کنند.

قاسمی افزود: نقاط گردشگری قزوین مانند موزه فرهنگی و آموزش، قلعه عقاب منطقه الموت، سرای سعدالسلطنه، سرای عالی قاپو و موزه مردم شناسی قزوین از جمله ظرفیت های جذب گردشگران به ویژه گردشگران فرهنگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.