رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت سوریه همواره در خط مقدم با مبارزه رژیم صهیونیستی و حمایت از آرمان فلسطین قرار داشته است.

دولت سوریه همواره در خط مقدم دفاع از آرمان فلسطین قرار دارد

به گزارش «قدس آنلاین»،  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه ۴۴ اسفند ماه) در حاشیه اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، با هدیه عباس رئیس مجلس سوریه دیدار و گفت وگو کرد.

لاریجانی با اشاره به دستاوردهای دولت و ارتش سوریه در مبارزه با تروریست ها، گفت: قطعا دستاوردها و توفیقات کشور سوریه در مقابله با گروه های تروریستی و تکفیری را تبریک می گویم و دستاورهای سوریه نتیجه پایداری مردم و دولت این کشور است.

رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت سوریه همواره در خط مقدم با مبارزه رژیم صهیونیستی و حمایت از آرمان فلسطین قرار داشته است، افزود: قطعا یکی از دلایل ایجاد جریان های تروریستی و جنگ در سوریه، مواضع مستقلانه این کشور در عرصه های مختلف بوده است.

همچنین در ادامه دیدار، هدیه عباس رئیس مجلس سوریه، گفت: من در این سفر حامل سلام ها و درودهای بشار اسد رئیس جمهور، مردم و مجلس سوریه هستم و در اینجا باید از حمایت های جمهوری اسلامی از مردم سوریه تقدیر و تشکر کنم.

وی با اشاره به پایداری مردم و دولت سوریه در مقابله با گروه های تروریستی، گفت: قطعا برگزاری اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در شرایط حساس کنونی نقطه عطفی در تاریخ است، از این رو برگزاری این اجلاس دارای اهمیت است تا کشورهای اسلامی بار دیگر به فکر فلسطین بی افتند.

رئیس مجلس سوریه افزود: قطعا علت اصلی هجمه تروریست ها به سوریه، حمایت این کشور از فلسطین بوده است اما تا زمانی که حقوق حقه مردم فلسطین بازگردانده نشود، ما بر موضع خودمان پافشاری می کنیم.

هدیه عباس تصریح کرد: قطعا پیروزی های دولت و ارتش سوریه در عرصه مبارزه تروریست ها موجب تغییر روند نظامی به سیاسی در عرصه سوریه شد که ارزش آن کمتر از پیروزی های نظامی نیست.

 رئیس مجلس سوریه بر لزوم گسترش روابط پارلمانی میان ایران و سوریه تأکید کرد و گفت: قطعا این روابط باید توسعه پیدا کند تا به وسیله آن همکاری های دو کشور ارتقا یابد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.