قوچان- فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج قوچان گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس در دو روز متوالی با حضور گردانهای حوزه شهری و روستایی در شهرستان قوچان برگزار خواهد شد.

رزمایش الی بیت‌المقدس در قوچان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اصغر صوفی صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور چندین گردان از حوزه‌های شهری و روستایی شهرستان قوچان در روزهای پنجم و ششم اسفند و با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج حسین همدانی و در منطقه عمومی رزمایش این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این رزمایش سالی یک‌بار و با سناریوهای مختلف برگزار می‌شود که یکی از مهم‌ترین بخشهای آن عملیات امداد و نجات بوده و قسمتی از این عملیات با حضور مسئولین و با محوریت شورای مدیریت بحران شهرستان و باهدف نمایش توانمندی‌های نیروهای بسیجی و دستگاه‌های اجرایی در امر کمک‌رسانی در مواقع بحرانی نظیر سیل، زلزله و... برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج قوچان بااشاره به این مطلب که عملیات تأخیری، دفاع از کوی و برزن و... از دیگر عملیات‌های اجرایی این مانور است، افزود: یکی از اهداف بسیج در رده‌های مختلف در رزمایش‌ها ایجاد آمادگی است که با انجام تمرینات این مهم روی خواهد داد تا در مواقع نیاز از آن‌ها بتوان استفاده کرد.

وی بابیان این مطلب که بسیج مظهر قدرت نظام است خاطرنشان کرد: حضور فعال بسیجیان در عرصه‌ها مختلف سازندگی، فرهنگی، اقتصادی، کمک به دولت و ... به‌خوبی مشهود است و در عرصه امنیت نیز از اقتدار خوبی برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.