سمنان- سرپرست حج و زیارت استان سمنان از اعزام ۲ هزار و ۷۵۰ نفر از استان به عتبات عالیات از ۲۴ اسفند سال جاری تا هشتم فروردین سال آینده خبر داد.

۲۷۵۰ سمنانی کربلایی می شوند

به گزارش قدس آنلاین، سید علی میرقاسمپور با اشاره به اینکه پیش ثبت نام سفرنوروزی به عتبات عالیات کشور عراق از ۱۲ تا ۱۸ بهمن ۹۵ در استان سمنان انجام شده است، گفت: زائران سمنانی در قالب ۳۰ کاروان به زیارت عتبات عالیات مشرف می شوند.

وی با بیان این که سفرزمینی شهروندان استان سمنان به عتبات عالیات از مرز مهران انجام می شود، اضافه کرد: تمام پروازهای هوایی سفر زائران استان سمنان به کربلای معلی و نجف اشرف از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) پیش‌بینی شده است.

میرقاسمپور با بیان اینکه مبلغ پرداختی شهروندان برای سفر به عتبات عالیات در ایام نوروزی نسبت به دیگر ایام سال ۲۰ درصد بیشتر است، خاطرنشان کرد: مبلغ سفر هوایی به حرمین شرفین در کشور عراق در ایام نوروز ۹۶ یک میلیون و ۹۳۰ هزار تومان برای هر نفر و برای سفر زمینی یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

سرپرست حج و زیارت استان سمنان خاطرنشان کرد: در نوروز ۹۵ بیش از هزار و ۳۰۰ نفر در قالب ۳۵ کاروان مسافرتی به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پیش ثبت نام سفر به عتبات عالیات در ماه رجب سال آینده از ۲۴ اسفند ۹۵ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۶ انجام می شود و متقاضیان برای اعزام در این ماه پرفضیلت می توانند به دفاتر حج و زیارت مناطق مختلف استان مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.