بیرجند- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت:رزمایش راهیان بیت‌المقدس در روزهای ۵ و۶اسفندماه با حضور گردان های عملیاتی در بیرجند برگزار می‌شود.

رزمایش راهیان بیت المقدس در بیرجند برگزارمی شود

به گزارش قدس آنلاین ، سرهنگ غلامرضا فلاحی ظهر چهارشنبه درجمع خبرنگاران رسانه های گروهای اظهار داشت:در این رزمایش ۱۱ گردان شامل ۹ گردان بیت‌المقدس، یک گردان امام علی(ع) و یک گردان کوثر وارد عمل می‌شود.

وی افزود:این رزمایش در منطقه تاکیکی ابتدای جاده بند دره در ساعت ۸ صبح ششم اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد:برای نخستین بار در بیرجند عملیات دفاع از کوی و برزن توسط دو گردان به صورت پیاده‌روی شبانه برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند تصریح کرد:نمایش ظرفیت‌های محلی و حفظ انسجام گردان‌های بسیجی، ارتقا آمادگی، نمایش اقتدار گردان‌ها، افزایش مهارت‌های رزمی گردان‌های بیت‌المقدس، کوثر و امام علی (ع) از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش است.

فلاحی اظهار داشت: خوشبختانه امسال این رزمایش با استقبال گسترده مردم و بسیجان رو به رو شده است و در حاشیه رزمایش برنامه‌های فرهنگی انجام می‌شود.

ویبا اشاره به اینکه ۹۰ درصد از برنامه‌های کاری بسیج فرهنگی است گفت: در این رزمایش عملیات مقابله با ناآرامی، عملیات امداد و نجات، عملیات جنگ شهری و دفاع از کوی و برزن انجام می‌شود.

وی گفت: پیام رزمایش راهیان بیت‌المقدس ایجاد بیم و هراس در دل دشمنان نظام اسلامی و خوشحالی در دل دوستداران نظام و میثاق با شهدا و ولایت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.