۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
کد خبر: 506609

رییس اتحادیه آجیل و خشکبار فروشان گفت: تا اوایل هفته آینده وضعیت واردات بادام هندی برای تأمین نیاز بازار شب عید مشخص خواهد شد.

بادام هندی شب عید در راه ایران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، جوان مصطفی احمدی رییس اتحادیه آجیل و خشکبار فروشان در خصوص افزایش چشمگیر قیمت بادام هندی در بازار اعلام کرد: به موجب اینکه هر ساله برای برقراری تعادل و تأمین بازار ، واردات این اقلام به کشور با برخی مشکلات روبه رو می‌شود به همین دلیل قیمتشان دستخوش تغییر می‌ شود.

وی با اشاره به اینکه نوسانات این اقلام مقطعی خواهد بود ، ادامه داد: عمده‌ تخمه‌جات با کاهش قیمتی در این ایام روبه رو بوده و بقیه اقلام هم به همین تناسب با افزایش قیمت مواجه نشده اند.

رییس اتحادیه آجیل و خشکبار فروشان در خصوص وضعیت واردات بادام هندی برای تأمین نیاز بازار شب عید اظهار کرد: طی جلساتی که برای واردات بادام هندی میان اتحادیه و سازمان‌های ذیربط برقرار شده است نتیجه نهایی آن تا اوایل هفته آینده مشخص و تأثیریمستقیمی بر قیمت افزایش یافته این اقلام خواهد گذاشت.

احمدی همچنین در خصوص نظارت سازمان‌های ذیربط بر روند فعالیت کسبه در نمایشگاه‌های بهاره اعلام کرد: ۲۰۰ گرم از اقلام تولیدکنندگان و توزیع کنندگان خشکبار برای قیمت گذاری اخذ شده که بازرسان سازمان تعزیرات، اتاق اصناف و اتحادیه طبق قیمت نمونه‌های اقلام بر قیمت و کیفیت‌ها نظارت خواهند کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.