اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: طی بهمن ماه سال جاری ۱۸۴ کارگاه آموزشی با هدف پیشگیری و کاهش جرایم اجتماعی توسط کارشناسان پلیس استان برگزار شد که در این زمینه ۴۰ هزار شهروند از آموزش های پلیس بهره مند شدند.

۴۰ هزار شهروند اصفهانی از آموزش های پلیس بهره مند شدند

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسن یاردوستی اظهار داشت: بنا بر ضرورت آگاه سازی و هشدارهای انتظامی در راستای پیشگیری از مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه، تعداد ۱۸۴ کارگاه آموزشی و آگاه سازی با موضوعات آسیب های اجتماعی و راه های پیشگیری از آن توسط کارشناسان پلیس اصفهان در یک ماه گذشته برگزار شد.

وی ضمن اشاره به استفاده حداکثری از کلیه امکانات آموزشی و کارشناسان مجرب و اهل فن انتظامی در برگزاری این کارگاه ها افزود: با برنامه ریزی و برگزاری جلسات متعدد با ارگان ها و نهاد های دولتی، مدارس، مراکز آموزشی و مساجد ۴۰ هزار شهروند اصفهانی نیز از آموزش های پلیس بهرمند شدند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به برپایی چندین کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جوامع هدف گفت :در این بازه زمانی ۴۲ نمایشگاه برپا شد.

سرهنگ یاردوستی در پایان با اشاره به اینکه آموزش همگانی بهترین راه پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی است، اضافه کرد: درجوامع امروز به دلیل ورود تکنولوژی های نوین و به تبع آن بروز جرایم و آسیب ها، یکی از راهکارهای کم هزینه برای پیشگیری از جرم، بهره گیری از آموزش همگانی به صورت تخصصی و هدفمند است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.