ایلام- معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: از دهم لغایت بیستم اسفندماه سالجاری، نمایشگاه بزرگ بهاره در ایلام برپا می شود.

نمایشگاه بزرگ بهاره از دهم اسفندماه در چغاسبز ایلام برپا می شود

 جمیل شوهانی روز پنجشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه در تلاش هستیم تا این نمایشگاه را بهتر و برتر از گذشته برگزار و رضایتمندی مردم را بیش از پیش حاصل کنیم، اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه موجب خواهد شد تا مردم نیازهای سال نو خود را به راحتی و به خوبی تأمین کنند.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه اقلام پرمصرف و مورد نیاز مردم از قبیل پوشاک، کفش، گوشت قرمز، مرغ، ماهی، برنج، لبنیات و خشکبار با تخفیف ۱۵ تا۲۰ درصدی عرضه خواهد شد، افزود: این نمایشگاه از دهم لغایت بیستم اسفندماه سالجاری و در محل دائمی نمایشگاه‌های ایلام واقع در پارک تفریحی چغاسبز برپا می شود.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام یادآور شد: در این نمایشگاه بیش از ۲۵۰ غرفه متنوع دایر می شود.

جمیل شوهانی بر نظارت دقیق بر بازار عرضه و توزیع تأکید و خاطرنشان کرد: قطعاً در این مدت از سوی تعزیرات، سازمان های نظارتی و اتاق اصناف؛ نظارت ها تشدید می شود و با متخلفان نیز به شدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجری و برگزار کننده این نمایشگاه، اتاق اصناف ایلام است، بیان داشت: برای تنظیم بازار میوه شب عید استان نیز ۱۷۰ تن سیب و ۳۵۰ تن پرتقال تأمین شده است که از دهه سوم اسفند و با نرخ مصوب دولتی توزیع می شود.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با اشاره به اینکه تأمین برنج مورد نیاز مردم استان نیز در اولویت این سازمان قرار گرفته است، تصریح کرد: ۲۲۰ تن برنج هندی ۱۱۲۱ برای مصرف استان تأمین شده است و هم اکنون از طریق فروشگاه های رفاه و تعاونی ها با نرخ هر کیلو ۳۸ هزار ریال قابل عرضه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.