بیرجند- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند از آغازرزمایش راهیان بیت‌المقدس با حضور جمعی از گردان‌ها و بسیجیان شهرستان بیرجند خبرداد.

 رزمایش راهیان بیت‌المقدس در  شهرستان بیرجند  آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سرهنگ غلامرضا فلاحی صبح پنج شنبه در آیین آغاز رزمایش راهیان بیت‌المقدس در جمع خبرنگاران بیان کرد: رزمایش راهیان بیت‌المقدس به مدت دو روز از امروز پنجم اسفندماه با حضور ۱۱ گردان و با اجرای تاکتیک‌های مشخص  اجرا می‌شود.

وی افزود: ایجاد وحدت و همدلی، حفظ انسجام بخشی به نیروها و بالابردن توان رزمی و توان آمادگی رزمی گردان‌های بیت‌المقدس، کوثر و امام علی(ع) شهرستان بیرجند از جمله اهداف برگزاری این رزمایش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند اظهار داشت: فراخوانی و تمرین صامت گردان‌ها نسبت به تاکتیکی که‌ قرار است انجام دهند و پیاده‌روی شبانه و تاکتیکی از جمله برنامه‌های امروز این رزمایش است.

فلاحی تصریح کرد: دو گردان نیز امشب رزمایش دفاع از کوی و برزن را اجرا خواهند کرد همچنین در این رزمایش ۱۱ گردان، یک گردان کوثر، یک گردان امام علی(ع) و نه گردان بیت‌المقدس شرکت دارند و در کل شهرستان بیرجند این رزمایش برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه بسیج شهرستان بیرجند از برگزاری قسمتی از رزمایش در منطقه بیدخت شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: عملیات تأخیری نیز در جشن فوداج برگزار می‌شود.

وی به حضور بسیار خوب و قوی گردان‌ها در این رزمایش اشاره کرد و افزود: در این رزمایش در مجموع بالای ۹۵ درصد حضور گردان‌ها را شاهد هستیم و ۲ تا ۳ گردان نیز بالاتر از سقف مشخص شده در این رزمایش حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.