۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۶
کد خبر: 506943

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران از تیم هایی که خواستار به خدمت گرفتنش بودند رازگشایی کرد.

علیرضا حقیقی پیشنهادات داخلی اش را لو داد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا حقیقی که حالا شماره یک تیم ملی نیست و جایش را به علیرضا بیرانوند داده است در مورد اینکه از چه تیم های داخلی پیشنهاد داشته است گفت: استقلال نبود اما سپاهان، تراکتورسازی و نفت تهران پیشنهاد داده بودند و همانطور که گفتم اولا به خاطر پرسپولیس و ثانیا به خاطر اینکه علاقمند به ادامه حضور در اروپا هستم از آنها گذشتم.

وی ادامه داد: من هفت سال است در اروپا حضور دارم و با سختی‌هایش ساخته‌ام و سوختم. این چالش‌ها جزیی از زندگی است و در هیچ باشگاه ایرانی جز پرسپولیس نمی‌توانم خودم را تصور کنم و بازی کنم. همانطور که گفتم این بدشانسی بزرگی برای من بود و البته برای اشکان هم در این مدت بدشانسی به وجود آمده است و او هم نتوانسته بازی کند.

حقیقی ادامه داد: بدشانسی پشت بدشانسی و او هم با یک دنیا آرزو و امید به وولسفبورگ بازگشت اما اکنون مصدوم شده و البته مشکلاتی از سوی العربی برای صدور ITC برایش به وجود آوردند. اشکان مثل برادرم است و برای او هم بهترین آرزوها را دارم و امیدوارم مشکلش برطرف شود. من هم می‌توانستم در این هفت سال در پرسپولیس حضور داشته باشم و در کنار خانواده و مردم و دوستانم باشم اما اهداف بزرگی دارم و هیچ وقت یک قدم هم از اهدافم عقب نشینی نمی‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.