یزد- عضو فقهای شورای نگهبان گفت: برخی تصور می‌کنند مذاکره سایه جنگ را از سر کشور کنار زده، و لی قدرت ایمان مردم و آمادگی بسیج و نیروهای نظامی بود که سایه جنگ را از کشور دور کرد.

قدرت و ایمان مردم سایه جنگ را از کشور دور کرده است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی عصر پنج شنبه در رزمایش الی بیت‌المقدس دریزد اظهارداشت: دشمن  به سلاح‌های نظامی قوی و پیشرفته مجهز است ولی  در برابر ملت ایران ناتوان مانده اند چون ملت ایران مجهز به سلاح ایمان، استقامت و ولایت می باشند و اگر قرار بود  با مذاکره جنگ  پایان یابد، الآن باید جنگ در یمن وسوریه هم تمام شده باشد.

وی افزود: هوشیاری ملت ایران، درایت و بینش قوی رهبر و تبعیت مردم از ولایت دشمنان ما را عاجز کرده و عجز آنها سبب شده تا دست به اقدامات ظالمانه علیه مسلمین بزنند.

 این مسئول تصریح کرد: وجود بسیج و نیروهای توانمند و ارزشی است که باعث  شده دشمن هرگز جرأت حمله به ایران را پیدا نکند زیرا آنها خود به قدرت ایمان این ملت پی برده اند ونیروی بسیج بود که سایه جنگ را ابتدا کنار زد و رهبر معظم انقلاب فرمودند، دشمن هیچ زمانی جرئت حمله به ایران را نداشته است.

وی درخصوص برگزاری مانورها ورزمایش ها گفت: بسیجیان از ارزشمندترین نیروهای انقلاب هستند، و رزمایش‌هایی که در سراسر کشور برگزار می‌شود، اقتدار ایران را به جهانیان ثابت می کند وبه برکت همین نیروها است که این قدرت را پیدا کردیم و جهان کفر و استکبار در برابر عظمت ایران سر تعظیم فرو می‌آورند امروز نیروهای نظامی ایران نه تنها قدرت ضربه زدن به آمریکا بلکه قدرت نابود کردن اسرائیل را نیز دارند.

  عضو فقهای شورای نگهبان گفت: ملت ایران و هوشیاری و تدبیر رهبری به اندازه ای است که دشمن را در مواجهه با ملت ایران عاجز کرده و مدت‌ها است که زمان خود را با تهدید و اقدامات ظالمانه ای همچون تحریم سپری می کند.

وی افزود: آمریکا و هم‌ دستانش در طول سال‌هایی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، ظلم‌های بسیاری بر مردم و کشور روا داشته‌اند اما مردم ایران همواره در برابر تهدیدها، تحریم‌ها، ظلم‌ها و توطئه‌های این دشمن ایستادگی کردند و تا جایی که رئیس جمهور سابق آمریکا به صورت رسمی اعلام کرد که ایران توان ضربه زدن به آمریکا را نیز دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.