بیرجند-فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۳۰ گردان همزمان رزمایش راهیان بیت المقدس را برگزار کردند.

رزمایش  راهیان بیت المقدس با حضور ۳۰ گردان  درخراسان جنوبی اجرا شد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سرهنگ علی قاسمی صبح جمعه در رزمایش راهیان بیت المقدس آمادگی را یک امر عقلانی دانست و اظهار داشت: برگزاری این رزمایش ها دشمن را ناامید می کند بنابراین باید همواره مورد توجه جوانان بخصوص بسیجیان باشد.

وی به اهداف برگزاری این رزمایش ها اشاره کرد و افزود:  هدف از رزمایش حضور در صحنه، تحکیم و انسجام رزمایش، ایجاد وحدت و همدلی، ارتقاء توان رزمی گردان علی بیت المقدس در برابر تهدیدات دشمن است.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: رسیدن به اقتدار ملی برای کشور یک دستور قرآنی است و باید با استفاده از این رزمایش ها آمادگی خود را در همه عرصه ها اعم از اقتصاد و فرهنگ بالا ببریم.

قاسمی با بیان اینکه جنگ آمریکا علیه ایران همواره ادامه دارد تصریح کرد: ما باید در برابر جنگ نرم دشمن هوشیار باشیم و در مقابله با آن از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی با بیان اینکه آمادگی ما دشمن را پشیمان می کند خاطرنشان کرد: اگر دشمن اندکی از ما غفلت ببیند چند قدمی از ما جلوتر می افتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.