فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم گفت: جبهه کفر به سردمداران آمریکا و صهیونیسم در طول ۳۸ سال یک لحظه آرام نگرفته است

جبهه کفر  در طول ۳۸ سال یک لحظه آرام نگرفته است

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سردار غلامرضا احمدی صبح جمعه در رزمایش راهیان بیت المقدس اظهار داشت: آمریکا برای دشمنی با ایران برنامه صد ساله داشته است و قبل از ورود ترامپ به کاخ سفید نیز بحث تهدید گزینه های روی میز وجود داشته است.

وی با بیان اینکه جبهه کفر به سردمداران آمریکا و صهیونیسم در طول ۳۸ سال یک لحظه آرام نگرفته است افزود: در این راستا آنان از ۱۹ دی ماه ۱۳۵۶ قتل عام مردم قم، کودتاها و ترور های مختلفی را داشته و همچنین ۱۷ هزار نفر از نخبگان ما را نیز ترور کردند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم گزینه های مورد نظر آمریکایی ها را گزینه آغاز جنگ دانست و بیان کرد: تاکنون آمریکا یک لحظه گزینه های جنگ خود را تعطیل نکرده است و همه می دانند عقبه جنگ ۸ ساله دفاع مقدس، آتش افروزی در عراق و اتاق فکر جنگ در عربستان آمریکا بوده است. 

احمدی با بیان اینکه اگر قرار است اتفاقی بیفتد کشوری غیر از ایران شایسته شکستن شیشه عمر آمریکا نیست تصریح کرد: این ملت ۳۸ سال سینه به سینه رو به روی آمریکا ایستاده است و عقب نشینی نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: زمانی رزمندگان اسلام در مرز شلمچه آرزوی شلیک یک موشک ۵۰ متری را داشتند اما امروزه به برکت شهیدان حرف از موشک چند هزار کیلومتری است.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم یادآور شد: قدرت امروز ایران با دوران قبل متفاوت تر است و امروزه برای نشاندن قدرت این ملت انواع موشک ها را به نمایش در می آوریم زیرا لازم از آمریکا از قدرت های ایران مطلع باشد.

احمدی با اشاره به اینکه ما به دنبال افروختن یک جنگ نیستیم زیرا جنگ ها خسارت خود را دارند و ذات جنگ تخریب و کشتار است اظهار داشت: آنانی که‌ تصور می کنند آسایش، آرامش، خنده و عقب نشینی در مقابل کفر راه حل حیاتی این ملت است اشتباه می کنند.

وی سردمداران آمریکا را مثال سگ دانست و افزود: اگر در مقابل این سگ دفاع کنیم او عقب نشینی می کند و نمی تواند کاری انجام دهد اما اگر عقب نشینی نکنیم این سگ ها ما را  می درند.


فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم با بیان اینکه امروزه ذره ای در عزم ملی ما خطشه ای وارد نشده و این به دلیل داشتن مقاومت و پایداری ملت است.

احمدی بیان کرد:  اگر راه امام عمدأ و سهوا فراموش شود ملت ما سیلی خواهد خورد و این سیل سیلی ساده ای نخواهد بود مانند سیلی که‌ داعش در بخش هایی از عراق دنبال کرده است.


وی به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند« اگر شهدا و مدافعان حرم نبودند امروز ملت ما پشت دیوارهای همدان و کرمان با داعش می جنگیدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.