بیرجند- امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دشمن برای حذف نیروهای ارزشی انقلاب تلاش زیادی کرده و برنامه ریزی دقیقی دارند.گفت: بنابراین اتحاد و وحدت نیروهای ارزشی، انقلابی، ولایی و به ویژه روحانیت در یک خط و صف برای حفظ آرمان های امام و شهدا نیاز است.

اتحاد و وحدت نیروهای ارزشی وانقلابی برای حفظ آرمان های امام و شهدا نیاز است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت السلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی در مراسم نماز جمعه شهرستان بیرجند اظهار داشت: دشمن به دنبال تفرقه افکنی در جامعه اسلامی است گفت: با ایجاد تفرقه آب به آسیاب دشمن نریزیم.

امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه ما همه از ولایت فقیه دستور می گیریم و پشت سر وی ایستاده ایم بیان کرد: همچنین حفظ ارزش ها و ایستادگی در برابر آرمان های شهدا نیز یکی از دستور ات رهبری است که‌ باید به آن توجه کنیم.

رضایی بیرجندی با اشاره به اینکه برخی به ویژه نیروهای ارزشی به مسائل نگاه سطحی دارند تصریح کرد: امروز تقابل جریان شبه مدرن لیبرال و نفوذ اندیشه های غرب یک جریان سامان یافته و خیمه زده بر ارکان اسلامی کشور است.

وی با بیان اینکه همواره به تحقق الگوی اسلامی ایرانی تأکید شده است خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست بلکه برای از بین بردن اقتصاد لیبرال که در اعماق اندیشه کسانی که‌ عمری گوش به تریبون دشمن بودند و آنها را در کشور پخش می کنند، اندیشه نو ارائه دهیم.

امام جمعه شهرستان بیرجند یادآور شد: با توجه به آمار های مسئولان ذیربط در حال حاضر ۵۴ میلیون گوشی هوشمند داریم و  دشمن در داخل به دنبال از بین بردن اتحاد مردم است.

رضایی بیرجندی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن این است که‌ ایران را سوریه و لبنان کند اظهار داشت: دشمنان  ۶ هزار میلیارد دلار خرج کردند تا سوریه را از آن خود کنند اما به همت اندیشه های پاک و نیروهای ولایی ایران به هدف خود نرسیدند.

وی افزود: در این راستا همه نیروها، مسئولان و روحانیت دلسوز باید تلاش کنند تا ایران را با اندیشه، تفکر ولایی و حفظ وحدت به جلو ببرند که‌ این امر سینه به سینه طرح و برنامه ریزی می خواهد.

امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه همه ما باید با استفاده اتحاد، همدلی و برنامه ریزی در راستای تحقق ایده های مقام ولایت فقیه تلاش کنیم گفت: باید هواسمان باشد بهانه به دست دشمن ندهیم.

رضایی بیرجندی بیان کرد: مسئولان باید هواسشان باشد امروز دشمن جامعه ما را کاملا بررسی می کند تا ببیند کجا رخنه ای پیدا می کند تا در آنجا نفوذ کند.

وی افزود: باید در برابر توطئه های دشمن به گونه ای عمل کنیم که‌ مانند استخوان در گلو و خاری در چشم دشمن باشیم.

امام جمعه شهرستان بیرجند به مناسبت های هفته اشاره کرد و گفت: ۸ اسفندماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی است و انسان بدون تربیت انسانی، بدتر از حیوان است.

رضایی بیرجندی با بیان اینکه برای تربیت فرزند اسلامی ۹ اصل باید مورد توجه قرار بگیرد اظهار داشت: بچه ها تنها یک جسم نیستند بلکه باید خلیفه خدا از آنان شروع شود.

وی نکوداشت حاج ملاهادی سبزواری را از دیگر مناسبت های هفته دانست و افزود: این شخصیت بزرگوار در زندگی بسیار ساده زیست بوده و از ریاکاری دوری می کرد.

وی با اشاره به جنگ دشمن در فلسطین بیان کرد: امروزه فلسطین بزرگترین و مهمترین مسئله جهان است و رمز پیروزی آن مقاومت در برابر دشمن است.

امام جمعه شهرستان بیرجند تشکیل بنیاد مستضعفان و جانبازان به فرمان امام(ره)،  ارتحال آیت الله فاضل لنکرانی و روز ملی حمایت از حقوق مصرف کننده و محرومان را از دیگر مناسبت های هفته دانست.

رضایی بیرجندی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد چالش در اقتصاد کشور است گفت: هدف دشمن این است که‌ اقتصاد کشور را زیر فشار قرار دهد تا مردم از انقلاب و نظام خود دلزده و دلسرد شوند.

امام جمعه شهرستان بیرجند تصریح کرد: نشانه های افول رژیم کودک کش اسرائیل نمایان شده است و وظیفه ما این است که‌ زمینه مقاومت فلسطین را برای پیروزی فراهم کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.