سرمربی تیم سیاه جامگان بعد از باخت به تراکتورسازی از وضعیت این تیم به شدت انتقاد کرد.

باید برای بینی شکسته بازیکنمان پول جمع کنیم!

به گزارش قدس آنلاین، خداداد عزیزی پس از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: وقتی ۲ هفته است که زمین چمن نداشته‌ایم راجع به چه مساله فنی صحبت کنم؟ بازی مساله فنی خاصی نداشت.

وی درباره نظرش درباره ادامه لیگ گفت: ادامه ای نمی بینم . خسته شدم و دیگر حال حرف زدن ندارم‌. ۲۰ درصد گرفته اند و برخی می گویند دیگر نمی آیند.خیلی ها از استانداری تا شهرداری گفتند پول می دهیم اما ما که چیزی ندیدیم.

عزیزی افزود:تا اینجای کار با خنده و شوخی و رفاقت تیم را کشیدیم. زور ندارم و صدایم گرفته است. نفت با ۵۰‌درصد اعتصاب می کند بازیکن من چند هفته دوام بیاورد؟

وی درباره داوری بازی امروز بیان داشت:خدا خورشیدی،داور بازی  را خیر دهد که حاتمی دماغ بازیکن من را شکسته و وقتی بازیکن من برای خونریزی بیرون آمده حاتمی گل را به ثمر می رساند.دستانم بالاست و خیلی سعی کردم این حرف را نزنم. هرچه می گویم از همان ناحیه گل می خوریم. می گویند پول نگرفته ایم و تمرکز نداریم.

وی در خصوص بی پولی تیمش گفت: مصطفی احمدی از کردستان اینجا آمده که پول دربیاورد. هوادار امده دستش را می بوسم. مشکل ما هوادار نیست.بازیکن قرارداد دارد و طبق قراردادش پول می خواهد. همه تیم های ایران پول داده اند و اینجا نیست. بازیکنم ۵۰ هزار تومن در کارتش است، چطور یقه بازیکن را بگیرم؟

عزیزی خاطرنشان کرد:امروز جنگ دارا و ندار بود. چقدر بازیکن را در سالن تمرین دهم؟ سه تعویض کردیم هر سه تعویض اجباری بوده. بادامکی و سیف اللهی خسته شدند، خانزاده هم که حالا باید فردا نفری ۲ ۳ هزار تومن جمع کنیم که پول دماغ خانزاده را بدهیم.دیگر خسته شدم و کشش ندارم. ۲ میلیون کلا پاداش گرفتم. پول شام بازیکن را در اهواز دادم. یک بار هم پول دیگری خرج کردم. ۱ میلیون کلا از سیاهجامگان گرفته ام.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.