سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان هرگونه اتهام به مدافع تیمش را رد کرد.

دفاع تمام قد خداداد عزیزی از مدافع سیاه‌جامگان

به گزارش قدس آنلاین، بعد از شکست تیم فوتبال سیاه‌جامگان مقابل تراکتورسازی تبریز و گلی که در دقیقه 88 توسط فرزاد حاتمی به ثمر رسید، شایعات بسیار زیادی در مورد رضا شربتی به وجود آمد تا جایی که در فضای مجازی این بازیکن متهم به کم‌کاری و تبانی با تیم حریف شد. این اتفاقات و صحبت‌ها در حالی مطرح شده است ک خداداد عزیزی به عنوان نفر اول کادر فنی تیم فوتبال سیاه‌جامگاه به شدت به این موضوع معترض شده و مدعی است بازیکنی که تاکنون 20 درصد قرارداد خود را در فاصله هشت هفته مانده به پایان فصل دریافت کرده، نه تنها هرگز کم‌فروشی نمی‌کند، بلکه باید از زحمات او هم تقدیر کرد.

عزیزی در واکنش به این صحبت‌ها بلافاصله بعد از پایان مسابقه گفت: خواهش می‌کنم چنین صحبت‌هایی را انجام ندهید. رضا شربتی بازیکنی است باشرافت که حتی اگر خودش هم به من بگوید من کم‌کاری کرده‌ام حرفش را قبول نخواهم کرد.

وی افزود: مگر می‌شود بازیکنی که 20 درصد از قراردادش را گرفته و تمام توانش را تا به امروز برای ما گذاشته و در سرما و گرما، ما را یاری کرده، خودش را به خاطر یک صحنه بفروشد و آبروی خودش را ببرد؟ شربتی دانشجو است و با شرایط مالی تیم‌مان کنار آمد و 400 هزار تومان هزینه دانشگاهش را نداشت که پرداخت کند، اما پای تیم ما ایستاد و یکی از بهترین‌ بازیکنان تیم من بود، نه در این بازی، بلکه در اکثر بازی‌های این فصل.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان تصریح کرد: آنهایی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند نامرد هستند و از آنها می‌خواهم کمی وجدان داشته باشند. زدن این حرف‌ها نامردی است و با آبروی یک بازیکن بازی می‌شود. در آن صحنه شربتی روی خط دروازه ایستاد و ضربه سر فرزاد حاتمی، پس از برخورد با یکی از بازیکنان تغییر مسیر پیدا کرد و وارد دروازه ما شد. اتفاقاً قبل از آن صحنه این بازیکن آسیب‌دیده بود و به همین علت روی خط دروازه ایستاد و شاید به خاطر همین آسیب‌دیدگی بود نتوانست واکنش دیگری نسبت به ضربه حاتمی داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.