سامان- رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان با بیان اینکه در سطح شهرستان سامان ۷۰ آموزشگاه تحصیلی پذیرای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی هستند اظهار کرد: مدارس ما در روستاهای بخش مرکزی و زاینده رود نیز آمادگی پذیرش از مسافران نوروزی را دارند.

۷۰ آموزشگاه تحصیلی پذیرای مسافران و گردشگان نوروزی هستند

به گزارش قدس آنلاین، محمد دهقانی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان سامان یکی از شهرستان‌های مسافر پذیر و گردشگر است، آموزش و پرورش این شهرستان اقدام به ستادهایی در جهت رفاه و اسکان مسافران نوروزی نموده و ستادهای اسکان مسافران نوروزی از هم‌اکنون با مجهز کردن امکانات و تجهیزات لازم آمادگی نسبت به ارائه خدمات به مسافرین را دارا است.
دهقانی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان سامان ۷۰ آموزشگاه تحصیلی پذیرای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی هستند تصریح کرد: مدارس ما در روستاهای بخش مرکزی و زاینده رود نیز آمادگی پذیرش از مسافران نوروزی را دارند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان نقش نیروی انتظامی را در جهت ایجاد نظم و امنیت با این ستاد بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: کمک نیروی انتظامی در این راستا می‌تواند در قبال آسایش و فراهم نمودن نظم و آسایش مسافران نقش مهمی داشته باشد.
دهقانی افزود: سازمان‌ها و نهادها می‌توانند از طریق انعقاد قرارداد با برنامه‌ریزی‌های مناسب برای عید نوروز، مسافرین ویژه خود را در این ستادها اسکان دهند.
وی به توزیع کمک‌های نقدی و غیرنقدی شب عید در بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی های مطلوبی که انجام شده است مقرر گردید اعضای شورای آموزش و پرورش از طریق کمک خیرین، مبلغ قابل توجهی را به این اداره پرداخت کنند تا این نوع کمک‌ها از طریق مدیران مدارس به دست این دانش آموزان برسد.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان به بحث فروش فضاهای مازاد آموزشی در این نشست اشاره کرد و افزود: با توجه به رشد جمعیت شهرستان سامان، مجوز فروش این نوع فضاهای آموزشی توسط اعضا شورا آموزش و پرورش به تصویب نرسید و مقرر شد زمین‌هایی که با کاربری آموزشی هستند با کارشناسان حقوقی استان و شهرداری سامان در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان تشکیل شود.
دهقانی افزود: برنامه‌ریزی‌هایی در جهت کیفیت‌بخشی به فضاهای آموزشی از موارد مورد بحث و بررسی در این نشست بود تا بتوانیم در سطح استان و در همه حوزه‌ها رتبه‌های قابل ملاحظه‌ای را کسب نمائیم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.