شهر کرد- فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری راز ماندگاری انقلاب بر سه اصل رهبری، ولایتمداری مردم و استواری ملت ایران دانست و گفت: از افتخارات مردم استان چهارمحال و بختیاری ولایت‌پذیری است.

ولایت‌پذیری از افتخارات مردم استان چهارمحال و بختیاری است

به گزارش قدس آنلاین، همایش ائمه جمعه و جماعات با حضور سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان در شهر چلگرد شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
سردار اکبری بیان داشت: امام حسین (ع) فرمودند سپاسگذار باشید همیشه گذشته خود را نگاه کنید و سپاسگذاری گذشته باعث می‌شود خداوند نعمت جدیدی به شما عنایت کند.
وی راز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران بر سه اصل رهبری، ولایتمداری مردم و استواری ملت ایران بیان داشتند.
کبری تصریح کرد: از افتخارات مردم استان چهارمحال و بختیاری ولایت‌پذیری است که شاهد این موضوع شهدای قبل از انقلاب ما و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم است.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان تصریح کرد: اینکه می گوییم استان ما ولایتمدار است بدین خاطر که اولین شهید بسیجی مدافع حرم از استان ما است و نیز اولین شهید روحانی و امدادگر از استان ما بودند که در کشور سوریه شهید شدند.
وی در ادامه با بیان اینکه اولین افرادی که در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ با امام راحل (ره) بیعت کردند مردم استان ما بودند، خاطرنشان کرد: استان ما با اینکه یک استان عشایری است ولی یک تیر هم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شلیک نکرد.
سردار اکبری گفت: رزمندگان ما درقالب تیپ ۴۴ حضرت قمربنی هاشم (ع) همیشه سرافراز بوده و هرجا سختی بود بچه های ما آنجا بودند بطوریکه رزمندگان ما در عملیات والفجر هشت به عنوان جناح راست عملیات عمل می کردندو حاج محسن رضایی بارها حضور تیپ قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در عملیات واجب دانسته است.
وی در پایان افزود: خداوند را شاکرم که این مسئولیت را بر دوش من نهاده و انشاءالله با دعای خیر شما مردم عزیز و ولایت‌مدار بتوانم خدمت گزاری خوب برای شما باشم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.