ایلام- مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: هم اکنون ترمینال جدید ایلام متناسب با استانداردهای فرودگاهی کشور در حال ساخت است و در صورت تخصیص به موقع اعتبارات، در نیمه اول سال ۹۷ به بهرداری خواهد رسید.

ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام تا سال  ۹۷ به بهره برداری می رسد

علی متانت روز شنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه عملیات ساخت فاز اول این ترمینال با صرف ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع استانی، به اتمام رسیده است، اظهار داشت: هم اکنون عملیات نصب اسکلت‌ فلزی این ترمینال به پایان رسیده و پروژه برای برگزاری مناقصه و شروع فاز بعدی، در اختیار فرودگاه‌های کشور قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای ادامه اجراء و تکمیل این پروژه، با  معاون عملیات فرودگاه های کشور رایزنی‌های لازم صورت گرفته است، افزود: برای تکمیل این پروژه به ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام با بیان اینکه این ترمینال در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع در حال ساخت است، بیان داشت: هم اکنون ترمینال جدید ایلام متناسب با استانداردهای فرودگاهی کشور در حال ساخت است و در صورت تخصیص به موقع اعتبارات، در نیمه اول سال ۹۷ به بهرداری خواهد رسید.

علی متانت با اشاره به اینکه عمده پروازهای این فرودگاه داخلی است، یادآور شد: انشاءالله ترمینال جدید به پروازهای داخلی اختصاص می‌یابد و از ترمینال قدیم نیز برای پروازهای خارجی استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه با رایزنی ها و پی گیری های صورت گرفته، هم اکنون روزانه در مسیر تهران-ایلام و بالعکس، حداقل سه پرواز در تمام روزهای هفته صورت می گیرد، خاطرنشان ساخت: خوشبختانه در طول روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته نیز پرواز ایلام-مشهد و بالعکس برقرار است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام با اشاره به اینکه در صورت وجود مسافر، پرواز ایلام نجف نیز برقرار می شود، تصریح کرد: این پرواز در ایام اربعین حسینی با استقبال چشمگیر زائران عتبات عالیات و مسافران مواجه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.