علیرضا سلیمی گفت:صحبت هایی شده تا فخرالدین دانش آشتیانی با حضور در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیات مجلس در هفته جاری به سوالات استیضاح کنندگان پاسخ دهند.

بررسی استیضاح دانش آشتیانی این هفته در کمیسیون/ وزیر هم وقوع تخلف در صندوق فرهنگیان را پذیرفت

علیرضا سلیمی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با«قدس آنلاین» درخصوص روند بررسی استیضاح فخرالدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش که از سوی هیات رئیسه مجلس به کمیسیون تخصصی ارجاع شده، گفت: این هفته جلسه استیضاح آقای دانش آشتیانی در کمیسیون آموزش و تحقیات مجلس با حضور وی و استیضاح کنندگان برگزار می شود؛ البته روز آن هنوز مشخص نشده ولی صحبت هایی شده که جلسه بررسی استیضاح انجام شود.

وی در خصوص ادامه پیگیری تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در کمیسیون متبوعش نیز اظهار داشت: این بحث نیز در کمیسیون آموزش و تحقیات مجلس جاری است و موارد تخلف شرکت یک به یک در حال پیگیری است؛ به هرحال واقعیت این است که تخلفاتی صورت گرفته و حتی شخص وزیر نیز آن ها را پذیرفته است.

به گزارش«قدس آنلاین» پیش از این جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ما از عدم حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه هفته گذشته کمیسیون آموزش و تحقیات با توجه به دوشیفته بودن مجلس خبرداده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.