سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد خبر استعفایش را تکذیب کرد!

خداداد عزیزی: استعفا نداده ام/ فقط گفتم خسته شده ام!

به گزارش قدس آنلاین، خداداد عزیزی، سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان درباره استعفایش از هدایت این تیم، اظهار کرد: من از سمتم استعفا نداده‌ام و حرفی از آن نیز نزده‌ام. من فقط گفته‌ام که خسته شده‌ام و دیگر نمی‌توانم کار کنم.

وی ادامه‌ داد: اگر کسی می‌خواهد این سخن من را استعفا تلقی کند، مشکل اوست.  من چنین حرفی نزدم و فقط گفتم که خسته شده‌ام و دیگر نمی‌توانم با مشکلاتی که باشگاه سیاه‌جامگان دارد به کارم ادامه‌ دهم. من واقعا خسته شده‌ام و نمی‌دانم چگونه جواب بازیکنانم را بدهم. آنها پول می‌خواهند و من و باشگاه پولی نداریم که به آنها پرداخت کنیم چه باید بکنم؟ خستگی‌ام از پیدا کردن جواب این سوالات است.

عزیزی درباره مصاحبه عباسی مبنی بر این که گفته بود خداداد عزیزی استعفا داده است، نیز تصریح کرد: من استعفایی را به باشگاه اعلام نکرده‌ام. آقای عباسی اگر دوست دارد من استعفا دهم من قبول می‌کنم، اما این که گفته‌اند من از سمت خود کناره‌گیری کرده‌ام درست نیست.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در پایان درباره اتفاقات بازی این تیم با تراکتورسازی و هجمه‌های ایجاد شده علیه رضا شربتی، گفت‌: این حرف‌هایی که درباره شربتی مطرح شدخ فقط در فوتبال ایران اتفاق می‌افتد. او یکی از سالم‌ترین و زحمت کش‌ترین بازیکنان فوتبال کشور است. حتما توپ را ندیده یا تمرکز کافی نداشته است. چه دلیلی دارد که شربتی تبانی کند؟ عده ای بیکار دور هم جمع شده‌اند و این حرف‌ها را درست کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.