ایلام- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: روز پنجشبه هفته جاری، سفر دو روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیئت همراه به استان ایلام آغاز می شود.

وزیر بهداشت پنجشنبه هفته جاری به ایلام سفر می کند

پرفسور علی دل پیشه روز شنبه در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: هدف از سفر دکتر قاضی زاده هاشمی به استان ایلام، بازدید از برخی مراکز بهداشتی درمانی و بررسی کمی و کیفی وضعیت بهداشت و درمان استان؛ افتتاح چندین مرکز بهداشتی درمانی و دیدار با هیئت علمی دانشگاه و نمایندگان کارکنان و تشکل های دانشجویی است.

وی با بیان اینکه دیدار با امام جمعه ایلام و مسئولان ارشد استان نیز جزء برنامه های این سفر است، افزود: در این سفر، مرکز ام. آر. آی بیمارستان امام خمینی(ره) نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه برای این مرکز ام. آر. آی؛ بیش از ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است، بیان داشت: با حضور وزیر بهداشت، دو مرکز سی. تی. اسکن نیز در شهرستان های دهلران و آبدانان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

پرفسور علی دل پیشه با بیان اینکه دکتر قاضی زاده هاشمی از بیمارستان ۳۷۴ تختخوابی در حال ساخت بانگنجاب ایلام نیز بازدید خواهد داشت، یادآور شد: امیدواریم که این سفر آثار و برکات خوبی برای حوزه بهداشت و درمان استان ایلام به همراه داشته باشد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.