آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس تاکید کرد که بازیکنانش باید بدانند هنوز کار تمام نشده و تا پایان بجنگند و مثل او در زمان بازیگری، در روز آخر جام را از دست ندهند.

کونته: تجربه تلخی در سری آ دارم/ نباید قهرمانی را از دست بدهیم

به گزارش قدس آنلاین، در فصل ۹۹، تیم لاتزیو به همراه اریکسون موفق به قهرمانی سری آ شد و کونته که در آن زمان برای یووه بازی می‌کرد، پیش از آن با ۹ امتیاز اختلاف صدرنشین بودند ولی در همان اواخر فصل جای خود را به لاتزیو دادند. حال کونته قصد دارد از تکرار چنین چیزی برای تیمش اتفاده کند.

او در این باره گفت: در تجربه فوتبالی من در این رابطه، دو تجربه دارم. یکی تجربه ای خوب و دیگری تجربه ای بد مقابل لاتزیو. لاتزیو در ۶ یا ۷ بازی آخر فصل، ۸ امتیاز را جبران کرد و در بازی آخر که مقابل پروجا قرار گرفتیم، او با کسب پیروزی قهرمانی خود را اعلام کرد.

سرمربی چلسی ادامه داد: به خاطر دارم که پس از این بازی تصمیم به جدایی از یووه گرفتم. ۶ روز نخوابیدم زیرا به شدت تحت تاثیر آن بودم. در شرایطی دیگر جامی را بردم که با جبران ۸ امتیاز اختلاف با اینتر به دست آمد. بازی آخر مقابل اودینزه را بردیم و اینتر مقابل لاتزیو شکست خورد. من تجربه ای مشابه دارم. وقتی تکرار می‌کنم که ۱۳ بازی باقی مانده، یعنی ۳۹ امتیاز. فاصله زیادی تا پایان باقی مانده تا قهرمان لیگ شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.