اردبیل- باحضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی نخستین یادواره شهدای مدافع حرم اردبیل همزمان با یادواره شهدای عملیاتهای بدر و خیبر و شهدای شمالغرب کشور در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد.

نخستین یادواره شهدای مدافع حرم اردبیل برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، نخستین یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان علی آقایی و هاشم دهقانی‌نیا، شهدای مدافع حرم استان اردبیل ظهر شنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی در حسینه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) استان برای برادران و در زینبیه این مجموعه برای خواهران برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم استان اردبیل به طور همزمان یادواره شهدای عملیاتهای بدر و خیبر با محوریت شهیدان مهدی و حمید باکری نیز گرامی داشته شد و یادواره شهدای تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) استان در شمالغرب کشور که در جریان مبارزه با معاندان نظام در ۴ اسفندماه سال ۸۵ به شهادت رسیده بودند، برگزار شد.

این مراسم که با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان برگزار شد بخشهایی از قبیل پخش کلیپ و شعرخوانی توسط استاد کلامی شاعر برجسته کشور انجام شد و از دو کتاب نیز در رابطه با شهدای مدافع حرم رونمایی شد که سردار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سخنران و میهمان اصلی این برنامه بود.

کتاب «شهید غیرت» شامل زندگینامه شهید هاشم دهقانی‌نیا که توسط برادر این شهید نگارش شده در این مراسم با حضور مسئولان استان و فرماندهان نظامی و انتظامی رونمایی شد و کتاب دیگر نیز با عنوان «از حجله تا حرم» زندگینامه شهید علی آقایی که به نویسندگی لیلا نظری گیلانده تدوین و تهیه شده است رونمایی و به حاضران در جلسه معرفی شد.

نخستین یادواره شهدای مدافع حرم استان اردبیل به مناسبت شهادت ۲ تن از نیروهای تیپ ۳۷ استان اردبیل در ۷ اسفندماه سال گذشته در جریان دفاع از حرم اهل بیت(ع) و دستاوردهای جبهه مقاومت امروز در اردبیل برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.