سیاستمدار اسلام‌ستیز هلندی با متهم کردن یکی از محافظان اعلام کرد که مبارزات انتخاباتی خود را از بیم مسائل امنیتی لغو می‌کند.

سیاستمدار اسلام ستیز هلندی مبارزات انتخاباتی خود را از بیم مسائل امنیتی لغو کرد

به گزارش «قدس آنلاین»،   «گیرت ویلدرز» سیاستمدار راست‌گرای افراطی هلندی که مواضع ضد اسلامی و ضد مهاجرت وی شهرت دارد، اعلام کرد که همه مبارزه‌های انتخاباتی خود را لغو کرده است. وی دلیل این اقدام را مسایل امنیتی عنوان کرده است.

بنابر گزارش خبرگزاری اتریش، ویلدرز با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت که حزب آزادی همه اقدامات  عمومی خود را به دلیل وجود فردی مظنون در میان محافظان  لغو کرده است.

روز چهارشنبه اخباری منتشر شد که یکی از محافظان ویلدرز متهم شده، اطلاعاتی از ویلدرز را در اختیار گروهی تروریستی قرار می‌دهد. با این حال رئیس سرویس جنایی هلند گفته بود که هیچ شواهدی در این زمینه در دست نیست.

در جریان انتخابات پارلمانی هلند که قرار است ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) برگزار شود، حزب ویلدرز پیشتاز است و این در حالی است که وی انتقادها از اقلیت مغربی در کشورش را شدت داده و فردی که ویلدرز او را به اقدام علیه خود متهم کرده هم مغربی است.

وی از اتباع مغربی با عنوان «تفاله» یاد کرده  که خیابان‌ها را ناامن کرده‌اند. این سیاستمدار هلندی، دسامبر گذشته هم به اتهام تبعیض علیه اتباع مغربی دادگاهی شده بود.

ویلدرز در پی فیلم فتنه و موضع‌گیری علیه قرآن کریم به یکی از مهمترین سیاستمداران اسلام‌ستیز در اروپا شهرت یافته است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.