بجنورد- معاون امور جوانان جمعیت هلال احمرخراسان شمالی از اجرای طرح ملی بهبود رفتارهای ترافیکی (بهرفت) با شعار بی گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم در ایام تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

طرح ملی بهبود رفتارهای ترافیکی هلال احمر در ایام نوروز اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، مهدی علی آبادی هدف از اجرای این طرح را فرهنگ سازی و پیشگیری از حوادث جاده ای از سوی جوانان هلال احمر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سرتیم های طرح نوروزی برای کاهش تصادفات جاده ای با حضور اعضای داوطلب سازمان از سراسر کشور آموزش های لازم را فراگرفتند افزود: اعضایی که در پست های نوروزی  هلال احمر فعالیت می کنند، درکارگاه آموزشی یک روزه موارد لازم را آموزش دیده اند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان تلاش برای بهترین شیوه برای تأثیرگذاری رانندگی ایمن و آموزش چهره به چهره  وآموزش نکات امدادی به مسافران را از جمله اقدامات جوانان در ایام تعطیلات نوروزی عنوان کرد.

 وی افزود: در این کارگاه آموزشی مسائلی از جمله اقدامات موثر در بهبود رفتارهای ترافیکی، نحوه ارزیابی این اقدامات و نحوه انتقال آموزش ها به سایر افراد، تحلیل و بررسی شد.

علی آبادی گفت:  سال گذشته، کمپین نه به تصادفات جاده ای در تمامی پست های ایمنی و سلامت اجرا شد که همه مردم و مسئولان را همراه کرد.

وی افزود: تشکیل کمپین نه به تصادفات جاده ای تأثیر مثبتی در رانندگی ایمن در کاهش تصادفات داشت و  امسال نیز سعی داریم تا بتوانیم طرح «بهرفت» را به خوبی اجرایی کنیم.

به گفته ی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمرخراسان شمالی در طرح نوروزی امسال ۲۵۰ نفر از اعضای جوانان هلال احمر در اجرای طرح «بهرفت» همراه مردم و مسافران نوروزی خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.