کرمانشاه- در همایش «بزم مهر»کرمانشاه، یک بسته « آدامس موزی» به مبلغ ۷۰۰ هزار تومان فروخته شد.

یک بسته آدامس موزی در کرمانشاه ۷۰۰هزار تومان فروخته شد

به گزارش قدس آنلاین، همایش «بزم مهر» به منظور کمک به نیازمندان در آستانه سال نو در کرمانشاه برگزار شد. جعفر دانش‌پرور مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه در این همایش با استقبال مردمی حدود ۲۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد.

وی تصریح کرد: البته بخشی از این کمک‌ها از سوی برخی افراد وعده داده شده که طی روزهای آینده پرداخت می‌شود.

دانش پرور افزود: تمامی کمک‌های جمع آوری شده در این همایش برای تامین مایحتاج شب عید خانواده‌های تحت پوشش جمعیت امام علی(ع) هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در این جشنواره، گفت: یکی از این برنامه‌ها اجرای نمایش پایان دنیا توسط افراد جمعیت امام علی(ع) بود که در آن به برخی مشکلات مردم حاشیه نشین از جمله ازدواج کودکان، اعتیاد و نوجوانان محکوم به قصاص پرداخته شده بود.

دانش پرور افزود: مردم کمتر با مشکلات مردم فقیر و حاشیه نشین آشنا هستند و تلاش ما این است که در قالب تئاتر یا ساخت مستند و تله فیلم، مردم را با این مشکلات آشنا کنیم.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این مراسم همچنین یک بسته آدامس موزی به صورت نمادین به عنوان دست رنج کودکان کار در میان جمعیت حاضر به مبلغ ۷۰۰ هزار تومان فروخته شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.