اهواز _مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از پاکسازی و اصلاح بیش از یک هزار و ۱۵۲ کیلومتر از شبکه برق اهواز خبر داد

۱۱۵۲ کیلومتر از شبکه برق اهواز پاکسازی و اصلاح شد

 به گزارش قدس آنلاین یدالله حضرتی از آغاز عملیات طرح ضربتی پاکسازی تجهیزات برق از ریزگردها در اثر  بحران هشت بهمن ماه خبر داد و گفت: تاکنون بیش از یک هزار و ۱۵۲ کیلومتر از شبکه برق اهواز تا به امروز هفتم اسفند ماه  پاکسازی و اصلاح تجهیزات شد.

 حضرتی در خصوص طرح ضربتی پاکسازی تجهیزات برق از ریزگردها گفت: با توجه به گستره وسیع ریزش آلاینده ها در سطح تجهیزات شبکه کلانشهر اهواز این عملیات پس از اولین قطع برق در تاریخ شنبه ۹ بهمن ماه به صورت منطقه ای شروع شد ولی افزایش حساسیت و آسیب پذیری شبکه برق ناشی از چسبندگی گل و لای موجود بر روی تجهیزات زمینه اتصال کوتاه بر روی فیدرها مرتبا شبکه را دچار اشکال کرده و بعضا شاهد سیم بریدگی و فیوز سوزی و غیره بودیم.

وی افزود: پس از تشکیل ستاد بحران، عملیات به شکل منسجم با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از همکاران سایر شرکت ها و ۳۲۲ نفر از همکاران این شرکت در قالب ۱۲۸ اکیپ عملیاتی طبق برنامه زمانبندی شده اقدام به اصلاح شبکه برق می کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان کرد: براساس آخرین اقدام های انجام شده در طرح ضربتی پاکسازی تجهیزات شبکه برق از ریزگردها تاکنون بیش از یک هزار و ۱۵۲ کیلومتر شامل ۱۴۷ فیدر ۱۱و ۳۳ هزار کیلوولت از شبکه برق اهواز اصلاح و رفع عیب شده است.

حضرتی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با حضور کلیه همکاران و تلاشگران صنعت برق اعزامی از توزیع کشور در مدت تعیین شده آلاینده ها را از روی شبکه پاکسازی و تجهیزات تخریب شده را تعویض کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.