همدان- روز پنجشنبه پنجم اسفندماه یک مورد اسیدپاشی در شهرستان نهاوند استان همدان متاسفانه به وقوع پیوست که با ورود ماموران انتظامی به صحنه این حادثه عامل اسیدپاشی شناسایی و دستگیر شد.

عامل اسیدپاشی حادثه نهاوند دستگیر شد/حال مصدوم خوب است

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در تشریح این ماجرا  اظهار کرد: ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه طی برقراری تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ شهرستان نهاوند، یک مورد اسیدپاشی گزارش شد که نیروی انتظامی به علت گشت زنی در همان حوالی بلافاصله در محل حاضر شد.

سرهنگ منصور ملکی با بیان اینکه فردی که مورد اسیدپاشی قرار گرفته آرایشگری ۲۶ ساله و متأهل بود افزود: روز قبل از حادثه خانمی ۳۱ ساله و مجرد در قالب مشتری به آرایشگاه این فرد مراجعه می‌کند که با دیدن طلای زیاد در دستان آرایشگر وسوسه شده و نقشه سرقت می‌کشد.

وی افزود: این زن روز بعد در آرایشگاه حضور یافته و بعد از انجام کارش با هدف سرقت طلاهای آرایشگر  بر روی صورت وی اسید می‌پاشد که به دلیل مقاومت خانم آرایشگر و کشمکش ناشی از این درگیری خودش نیز آسیب دیده و دستانش با اسید آغشته می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند عنوان کرد: همکاران نیروی انتظامی با حضور به موقع در محل به صورت ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار داده و سریع وارد عمل شدند به طوری که متهم کمتر از سه ساعت شناسایی و دستگیر شد و به بزه خود اعتراف کرد و از طریق مراجع قضائی روانه زندان شد.

وی با بیان اینکه ریخته شدن اسید بر دستان متهم موجب اعتراف زودهنگام شد، تصریح کرد: این فرد اعتراف سریع نسبت به موضوع داشت و حتی ابراز پیشمانی هم کرده است.

سرهنگ ملکی با بیان اینکه فردی که مورد اسیدپاشی قرار گرفته به بیمارستان همدان منتقل شده است، خاطرنشان کرد: در تماس با بستگانش، حال این خانم رضایت‌بخش اعلام شده است.

حال مصدوم حادثه اسیدپاشی نهاوند خوب است

مدیر بیمارستان بعثت شهر همدان اظهار کرد: حال مصدوم حادثه اسیدپاشی نهاوند خوب است.

حمید کیانی‌فتوت درباره وضعیت حال مصدوم حادثه اسیدپاشی نهاوند اظهار کرد: حال مصدوم حادثه اسیدپاشی خوب بوده و درحال گذراندن دوره‌های درمان است.

وی تصریح کرد: این مصدوم در ظهر روز پنجشنبه به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل شد که پس از بستری در بخش سوختگی، درمان‌های مربوط به سوختگی با اسید برای او آغاز شد و تا کنون ادامه دارد.

کیانی عنوان کرد: درصد سوختگی در این مصدوم خیلی زیاد نبوده و سوختگی در قسمت صورت، شکم و پای او بوده و خوشبختانه چشم‌های بیمار هم آسیب چندانی ندیده است.

مدیر بیمارستان بعثت همدان با بیان اینکه در حال حاضر اقدامات درمانی برای مصدوم حادثه اسیدپاشی در حال انجام است، اعلام کرد: در صورتی‌که بیمار نیاز به جراحی ترمیمی داشته باشد برای او انجام خواهد شد و اگر امکان انجام این کار در همدان نباشد اعزام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.