مشهد- رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی از آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند ۹۵ تا ۶ فروردین ۹۶ خبر داد.

متقاضیان ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پایان اسفند اقدام کنند

به گزارش قدس آنلاین، امیر پور مهدی اظهار کرد: افرادی که داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی در روستاها هستند، باید در تاریخ مذکور به بخشداری ها مراجعه کنند و داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها نیز باید با مراجعه به فرمانداری ها برای ثبت نام اقدام کنند.

وی گفت: براساس تبصره ۳ ماده ۲۶ قانون انتخابات، یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه است.

وی اظهار کرد: بر این مبنا از تمام هم استانی های که قصد داوطلب شدن دارند درخواست می شود از هم اکنون برای صدور گواهی سوء پیشینه اقدام کنند زیرا در زمان ثبت نام نباید سه ماه بیشتر از زمان صدور گواهی گذشته باشد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه پیش بینی می شود در زمان ثبت نام با تراکم مراجعه کننده برای اخذ گواهی سوء پیشینه مواجه شویم، تصریح کرد: انتظار است داوطلبان به منظور جلوگیری از ازدحام، از هم اکنون نسبت به این امر اقدام کنند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری به صورت همزمان ۲۹ اسفند ماه سال ۹۶ برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.