۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
کد خبر: 507419

به تازگی اخباری منتشر شده که ادعا می کند گوشی افسانه ای و با دوام نوکیا ۳۳۱۰ به زودی با ویژگی هایی جدید دوباره روانه بازرهای جهانی می شود.

نوکیا ۳۳۱۰ با ویژگی های جدید باز می گردد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از کلیک، نوکیای جدید که نام تجاری آن متعلق به کمپانی HMD Global می باشد و برخی از مدیران ارشد نوکیا در راس امور آن قرار دارند، در چین تولید می شود و انتظار می رود که نسخه جدید و به روز رسانی شده ای را از خاطره انگیر ترین تلفن همراه تاریخ منتشر کند.

اگر فکر می کنید که نوکیا ۳۳۱۰ جدید اسمارت فونی با دوربین قدرتمند و ویژگی های تجملاتی خواهد بود، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. اطلاعات جدید در مورد بازگشت نوکیا ۳۳۱۰ را اوان بلس، یکی از پرکارترین افشاکنندگان اطلاعاتی مربوط به اسمات فون ها در اختیار رسانه ها قرار داده است.

بر اساس گفته های بلس نوکیا ۳۳۱۰ نسخه سال ۲۰۱۷ (یا هر نامی که در آینده خواهد داشت) با همان رابط کاربری خوب و کارپسند سری ۳۰ باز خواهد گشت. این گوشی بر خلاف اولین مدل خود که ۱۷ سال پیش رونمایی شد صفحه نمایشی رنگی خواهد داشت.

دومین ویژگی جالب توجه نوکیا ۳۳۱۰ رنگ بندی متنوع و قاب های موجود برای آن است. بنابراین کاربران می توانند به راحتی رنگ بدنه گوشی خود را تغییر داده و رنگ جدیدی برای آن انتخاب کنند. بر خلاف بسیاری از تلفن های مدرن، مزیت بزرگ نوکیا ۳۳۱۰ قطعا عمر باتری طولانی مدت آن خواهد بود. البته هنوز جزئیاتی از ویژگی های این گوشی و دوام و میزان کارکرد آن در دسترس نیست.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.