رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در انتخابات آینده نباید از موضوع شوراها غفلت کرد چراکه این انتخابات خصوصا در جایی مثل شهر تهران اهمیت بالایی دارد.

چمران:نباید در انتخابات آینده از شوراها غفلت کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با تبریک روز مهندس اظهار داشت: ما مهندسین معتقدیم همه کارها با مهندسی باید صورت بپذیرد.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم برای مهندسان جوانان که شغل ندارند و بیکار هستند، ایجاد اشتغال کنیم تا در سازندگی کشور مؤثر باشند.
چمران به ارائه گزارشی از شورای شهر تهران پرداخت و گفت: ما از سال ٨٢ که وارد شورا شدیم با یک نگاه متحولانه کار را پیش بردیم.
وی به اتفاقات شورای اول اشاره و تصریح کرد: اقدامات شورای شهر در آن دوره باعث سرخوردگی مردم شد اما در آن فضای سرد همه لیست ما رأی آورد و کار سنگینی را با همبستگی و مطالعه خوب آغاز کردیم.
رییس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: مایه افتخار ما بود که توانستیم در شورای شهر دوم اقدامات مفیدی را صورت دهیم چون در شورای اول یا دعوا بود و یا اختلاف و کمتر به مشکلات مردم می‌پرداختند.
چمران با بیان اینکه طرح های مختلفی برای تهران صورت دادیم، گفت: چشم انداز ٢٠ ساله تهران را ارائه و تصویب کردیم و این سند بالادستی بسیار خوبی است.
وی افزود: برنامه ٥ ساله سوم را در دستور کار داریم که باید در سال ٩٨ عملیاتی شود.
چمران اضافه کرد: در انتخابات آینده نباید از موضوع شوراها غفلت کرد چراکه این انتخابات خصوصا در جایی مثل شهر تهران اهمیت بالایی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.