اسکرین دیلی در این بخش از گزارش خود آورده است: دستور «دونالد ترامپ» مبنی بر ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا، پیروزی را برای «اصغر فرهادی» و فیلمش «فروشنده» خرید.

ترامپ، پیروزی را برای «اصغر فرهادی»خرید!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، در حالی که کمتر از دو روز دیگر به برگزاری مراسم اسکار 2017 باقی مانده، بازار گمانه‌زنی‌ها درباره برندگان احتمالی این رقابت‌ها بسیار داغ شده است.

در این میان نشریه سینمایی اسکرین دیلی در آخرین گزارش خود در این باره در بخش بهترین فیلم‌های خارجی زبان (غیرانگلیسی)، فیلم سینمایی «فروشنده» ساخته «اصغر فرهادی» از سینمای کشورمان را به عنوان برنده جایزه امسال معرفی کرد.

اسکرین دیلی در این بخش از گزارش خود آورده است: دستور «دونالد ترامپ» مبنی بر ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا، پیروزی  را برای «اصغر فرهادی» و فیلمش «فروشنده» خرید.

منتقد سینمایی این نشریه در ادامه می‌نویسد: فرهادی برای من یکی از بهترین فیلمسازان مشغول به کار است ولی به نظر من در حقیقت امسال فیلم سینمایی «تونی اردمان» به کارگردانی «مارن آده» از کشور آلمان شایسته این جایزه است.

بنا بر این گزارش، در این بخش از جوایز همچنین فیلم سینمایی «مردی به نام اوه» به کارگردانی «هانس هولم» از کشور سوئد، «سرزمین مین» به کارگردانی «مارتین زاندولیت» از کشور دانمارک، «ناتا» به کارگردانی مشترک «مارتین باتلر» و «بنیتلی دین» از کشور استرالیا» نامزد جایزه اسکار شده‌اند.اسکرین دیلی همچنین در دو بخش اصلی بهترین فیلم و بهترین کارگردانی فیلم سینمایی «لا لا لند» به کارگردانی «دامین شزل» را به عنوان برنده نهایی می‌داند در حالی‌که در هر دو این بخش‌ها فیلم سینمایی «مهتاب» به کارگردانی «باری جنکینز» را شایسته این جوایز می‌داند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.