گلبهار- باگذشت چند سال از تحویل زمین به دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی توسط شرکت عمران گلبهار برای ساخت بیمارستان هنوز اقدامی در این باره از سوی این دانشگاه به انجام نرسیده، این در حالی است که برخی مسؤولان از کمک دولت به این دانشگاه برای این منظور خبر می دهند.

هیچ اعتباری برای ساخت بیمارستان گلبهار ابلاغ نشده است

یکی از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی در این باره به خبر نگار ما گفت: پروژه بیمارستان گلبهار نیاز به۲۵میلیارد تومان اعتبار دارد که تاکنون برخلاف قول‌های داده شده هیچ اقدامی در این باره انجام نشده است.

این مقام مسؤول که خواست نامش ذکر نشود، افزود: در فازاول تامرحله اسکلت وسازه حدود۱۰ میلیارد تومان نیاز است که از این مبلغ فقط تاکنون یک ونیم میلیارد تومان به حساب دانشگاه واریز شده است.

وی یاد آور شد: این مبلغ تعریف شده است و فقط برای مطالعات طرح می‌باشد که انجام شده است؛ نقشه‌های مربوط نیز آماده و پیمانکار مشخص شده است ولی هنوز اعتباری برای ساخت در اختیار نداریم.

وی با اشاره به قول‌های مسؤولان درجهت کمک به دانشگاه علوم پزشکی گفت: مسؤولان استانی قول داده‌اند که۴میلیارد تومان کمک کنند که این مبلغ نیز هنوز واریز نشده است.

وی به پیگیری‌های نماینده مردم چناران و گلبهار در مجلس اشاره کرد و با قدردانی از زحمات دکتر دهقان گفت: پیگیری‌های خوبی این نماینده برای ساخت بیمارستان گلبهار داشته‌اند و قول کمک هم داه شده است که این کمک مالی هنوز انجام نگرفته است.

وی افزود: اگر قول‌های داده شده عملیاتی شود و از منابع استانی و ملی کمک صورت گیرد کار ساخت بیمارستان را شروع خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.