تبریز- معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر رفع مشکلات موجود در واحدهای مسکن مهر استان گفت: یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر بدون متقاضی در شهرستان‌های استان بدون متقاضی است.

یک‌هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر بدون متقاضی در آذربایجان شرقی وجودد دارد

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق پورمهدی شامگاه شنبه در نشست شورای مسکن استان با اشاره به مسائل و اقدامات انجام شده در خصوص واحدهای مسکن مهر در استان اظهار داشت: با توجه به تدابیر انجام شده در سه سال گذشته از لحاظ مسائل زیربنایی در واحدهای مسکن مهر مشکلی نداشته‌ایم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به وجود یک‌هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر بدون متقاضی در شهرستان‌های استان افزود: هر آجری که روی آجر گذاشته می‌شود و به طور کلی همه این واحدها جزو سرمایه‌های ملی محسوب می‌شوند و باید همه این واحدها با مدیریت واگذار شوند.

وی در ادامه در خصوص تسهیلات بانکی در خصوص واحدهای مسکن مهر اضافه کرد: هرچند دولت مجوز افزایش تسهیلات بانکی تا سقف معنی را داده اما باید توجه داشت که همه این پول‌ها متعلق به بیت‌المال و مردم است و باید با توجه به شیوه‌نامه ارائه شده و شرایط پروژه‌ها پرداخت تسهیلات مدیریت شود.

پورمهدی در ادامه با تاکید بر رفع مشکلات موجود در واحدهای مسکن مهر استان خاطرنشان کرد: برای رسیدگی به مباحث ساخت و ساز حاشیه شهرها و بافت‌های فرسوده، باید به صورت تخصصی‌تر به آنها رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: بحث ساخت و ساز در شهرها باید به صورت تخصصی و دقیق بررسی و مدیریت شود و اینگونه نباشد که شهرداری‌ها تنها اقدام به صدور پروانه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.