یزد- مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزدگفت: سوگواره یاس نبوی در ۳۴ امامزاده استان یزد برگزار می شود.

سوگواره یاس نبوی در ۳۴ امامزاده استان یزد برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اوقاف وامور خیریه استان یزد، ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی با دیدار مبلغین اعزامی از قم با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد آغاز شد.

آیت الله ناصری در این دیدارضمن یادآوری شبهه افکنی دشمنان اسلام، نظام و انقلاب از طریق رسانه های جهانی استکبار و شبکه های اجتماعی افزود: وظیفه مبلغین دینی بسیار خطیر است.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین برنامه ریزی شبکه های ماهواره ای جهت از بین بردن کانون خانواده را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تقویت اعتقادات و باور های دینی جوانان و نوجوانان یکی از راهکار های موثر در برابر هجوم دشمنان است.

امام جمعه یزد همچنین ضمن قدردانی از برنامه های فرهنگی اوقاف استان در امامزادگان، جمع آوری و تحلیل آسیب های موجود در سطح جامعه را خواستار شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد نیز در این دیدار گفت: ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی هم زمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) در ۳۴ امامزاده و بقعه متبرکه استان یزد برگزار می شود که در این طرح ۱۹ خیمه معرفت با حضور ۳۶ مبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم و همچنین روحانیون بومی جهت مشاوره، راهنمایی و پاسخگویی به پرسش های دینی برپا می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین زارع زاده افزود:  مبلغین اعزامی و بومی در خیمه های معرفت بقاع متبرکه امامزادگان در ایام فاطمیه مسائل شرعی، خانواده، اعتقادی، معارفی و تربیتی را برای مراجعین و زائرین طرح خواهند کرد.

گفتنی است ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی با برنامه های اقامه نماز جماعت، سخنرانی، مرثیه سرایی، برپایی خیمه های معرفت، ایجاد نمایشگاه های تصویری و ... در امامزادگان استان تا روز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.