رئیس جمهوری جدید آمریکا در ادامه جنگ تمام عیاری که علیه رسانه ها آغاز کرده است، از حضور در ضیافت سالانه کاخ سفید با انجمن خبرنگاران امتناع کرد.

ترامپ شام کاخ سفید با خبرنگاران را تحریم کرد

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از بی بی سی، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا که از ابتدای ورود به کاخ سفید جنگی  تمام عیار را علیه رسانه های به قول وی دروغ پرداز این کشور آغاز کرده است؛ از تصمیم خود برای عدم حضور در ضیافت شامی که هر سال کاخ سفید با حضور اصحاب رسانه، سیاستمداران و چهره های شاخص هنری برگزار می کند، خبر داد.

وی تصمیم خود را در یکی از همان پیام های توئیتری معروفش اعلام کرد و در این باره نوشت: من امسال در مراسم شام انجمن خبرنگاران و کاخ سفید شرکت نمی کنم. لطفا برای همه (از جانب من) آرزوی خوبی و خوشی کنید و بعد از ظهر خوبی داشته باشید!

گفتنی است ترامپ در طول کارزار انتخاباتی خود نیز به دفعات از عملکرد رسانه هایی که سعی به ضعیف جلوه دادن وی در مقابل «هیلاری کلینتون» نامزد ریاست جمهوری از حزب دموکرات داشتند، انتقاد کرد و بعد از پیروزی هم خبرنگاران را نه تنها در زمره غیرصادق ترین ابناء بشر برشمرد بلکه از آنها به عنوان دشمن مردم یاد کرد.

خبر عدم حضور ترامپ در ضیافت شام سالانه با انجمن خبرنگاران که ۲۹ آوریل برگزار می شود، در حالی اعلام شد که کاخ سفید در کنفرانس خبری روز جمعه خود نیز حضور «سی ان ان»، «نیویورک تایمز»، «بازفید» و «بی بی سی» را تحریم کرد.

چند ساعت قبل از آغاز این نشست خبری نیز، ترامپ با قدرت تمام به رسانه ها حمله ور شد و اخبار آنها را جعلی و غیر موثق توصیف کرد.

گفتنی است که از سال میلادی ۱۹۲۴ به این سو، همه رؤسای جمهور وقت آمریکا حداقل یک بار در ضیافت شام کاخ سفید و انجمن خبرنگاران حضور یافته و به ایراد سخنرانی پرداخته اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.