سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی مدعی شد برخی افراد تمایل نداشتند این تیم برای سومین سال پی در پی قهرمان لیگ برتر فوتسال شود.

ادعای عجیب وحید شمسایی؛ نمی‌خواستند تأسیسات قهرمان شود!

به گزارش قدس آنلاین، وحید شمسایی پس از باخت 3 بر 2 تیمش مقابل گیتی‌پسند و بروز برخی حواشی بعد از سوت پایان اظهار کرد: ما امروز بازنده بودیم، اما انصافاً باید گیتی‌پسند را با اختلاف می‌بردیم. خوشبختانه اخلاق را نباختیم، ولی تیم مقابل باید بداند همه چیز قهرمانی نیست. من پنج سال در اصفهان زحمت کشیدم و قهرمانی‌های متعددی کسب کردم.

وی افزود: تماشاگران اصفهانی سنگ تمام گذاشتند و با من کاری نداشتند، اما رعایت خانواده‌های بازیکنانم را نکردند. همچنین یکی دو نفر پشت سر من در جایگاه تماشاگران از ابتدای بازی فحاشی می‌کردند.

سرمربی تیم تأسیسات دریایی تهران با بیان اینکه برخی امسال تیمش را نابود کردند گفت: دوست نداشتند تاسیسات دریایی سومین قهرمانی‌اش را کسب کند. سرمان را مثل آب خوردن بریدند. هر حرفی هم می‌زنیم می‌گویند باید در کمیته انضباطی حاضر شوید و یا محروم می‌کنند. با اتفاقات امسال مشخص شد نمی‌خواهند تأسیسات دریایی قهرمان شود.

شمسایی دوباره به برخورد نامناسب تماشاگران اصفهانی با تیمش اشاره کرد و گفت: به نظرم باید فرهنگ تماشاگران تغییر کند. با یک برد و باخت همه چیز را زیر سؤال می‌برند. خدا کند قهرمانی‌ها فنی باشد. دلم پر است، چون ما هم آدمیم و خانواده داریم. این‌طور رفتارها جالب نیست.

شمسایی در پایان درباره درگیری‌اش با یکی از تماشاگران در تونل ورزشگاه گفت: این آقا از ابتدای بازی پشت سر من در حال فحاشی بود و در حالی که می‌خواستم به رختکن بروم هم کارش را ادامه می‌داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.