بندرعباس- فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه از تشییع و خاکسپاری ۲۰ شهید گمنام در استان هرمزگان همزمان با ایام فاطمیه خبر داد.

۲۰ شهید گمنام در هرمزگان تشییع می شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی عظمایی در جمع مهندسان بسیجی شهرستان بندرلنگه در سالن اجتماعات فرهنگسرای گوهر، اظهار کرد: هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دو شهرستان بندرلنگه و پارسیان درغرب استان هرمزگان، در ایام فاطمیه، تشییع و به خاک سپرده می شوند.

وی بیان داشت: چهار تن از شهداء در بخش شهواز و کوشکنار شهرستان پارسیان و همچنین چهار شهید گمنام در شهرستان بندرلنگه در بخش مرکزی در شهرک امام مهدی(عج) و در بندر مقام بخش شیبکوه به خاک سپرده می شوند.

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه ابراز داشت: مهندسی تشکیل شده از ۵ شاخه اصلی است که در قرآن نیز به آن اشاره شده که می‌توان به سوره نحل و عنکبوت در این زمینه اشاره کرد.

وی با گلایه از ساخت و ساز خانه‌های آپارتمانی در شهرهای ساحلی جنوبی کشور، افزود: باید اول فرهنگ آپارتمان‌نشینی جا بیفتد و بعد این ساختمان‌ها ساخته شوند و چرا نباید خانه ویلایی ساخته شود و با ساخت آپارتمانی ۴ طبقه و ۱۶ واحد و زندگی این همه خانوار در این مجموعه آنان با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.