گناباد-رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد از برگزاری ۱۰۰ گفتمان عفاف گرایی با تدریس اساتید بومی در مدارس این شهرستان خبر داد.

گفتمان های عفاف گرایی در گناباد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی صبح دوشنبه با اعلام این خبر، گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی و همکاری اداره آموزش و پرورش گناباد، ۱۰۰ گفتمان عفاف گرایی در ۸ مدرسه دخترانه واقع در نقاط مختلف شهری و روستایی برگزار می‌شود

وی  با اشاره به اهداف برگزاری این گفتمان ها، افزود: این گفتمان ها با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، آمادگی دانش آموزان در مقابل تهاجمات فرهنگی و آسیب های اجتماعی، پاسخ گویی به نیازهای دینی دانش آموزان و انس دانش آموزان با مبلغات برگزار می‌شود.

رحمانی با بیان اینکه سری جدید گفتمان ویژه مدارس متوسطه اول و دوم پیش بینی شده است، افزود: مرضیه صنوبری، زهرا نجار باغسیاه، فاطمه سادات شمسیان، آرزو اسماعیلی و بنفشه اعلمی از جمله مربیان بومی شهرستان هستند که برگزاری این گفتمان ها را مدیریت و اجرا خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: مبلغات اعزامی به گفتمان ها پیش از آموزش عفاف گرایی به دانش آموزان خود در قالب کارگاه های آموزشی، دوره های لازم را در این خصوص دیده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.