رشتخوار -عضو شورای بخش جنگل گفت: آنتن دهی ضعیف تلفن همراه در برخی از روستاهای بخش جنگل از توابع شهرستان رشتخوار موجب شده تا اهالی این روستاها برای برقراری ارتباط به تپه ها و مناطق مرتفع بروند.

همراه اول در روستاهای بخش جنگل همراهی نمی کند

احمد رضا جاوید نیا در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: در حال حاضر سه روستا حقناباد، امین آباد و عباس آباد جنگل با بیش از دو هزار نفر جمعیت مدت سه سال است که در پی تقاضا اهالی پیگیر زدن دکل تقویتی برای افزایش پوشش تلفن همراه و استفاده اهالی از اینترنت هستیم ولی هنوز  به این مطالبه مخابرات رشتخوار پاسخ نداده است.

وی گفت: در دنیای امروز با توجه به انجام امورات روزانه، استفاده از تلفن همراه به عنوان یک راه سریع به یکی از مهم ترین نیازهای روزمره مردم تبدیل شده است ولی ضعف آنتن دهی تلفن همراه، اهالی این روستاها را آزار می دهد

جاوید نیا با ذکر این که ۱۹ روستا در بخش جنگل قرار دارد که تعداد دیگری هم به درد آنتن دهی ضعیف دچارند اما هنوز اقدامی برای این مشکل از سوی مخابرات نشده است.

عضو شورای بخش جنگل خاطر نشان کرد:گوشی های تلفن منازل این روستاها یک شی بدون ارتباطند که در صورت تماس با آنها هیچ گاه در دسترس نبوده و آنرا برای صاحبانشان به یک وسیله یک طرفه تبدیل کرده که فقط در مواقعی که با دیگران کار دارند می توانند با حضور در مناطق مرتفع از آنها استفاده کنند.

وی با گلایه از وضعیف آنتن دهی تلفن همراه ادامه می دهد: در این روستا بجای اینکه تلفن، همراه و در اختیار صاحبش باشد، مردم روستا، همراه تلفن هایشان هستند و باید به دنبال آنتن دهی تلفن همراه به این طرف و آن طرف بروند.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات در بخش جنگل و ضعف انتن دهی تلفن همراه را یک معظل ذکر کرد و گفت:این مشکل باید در الویت کاری مسئولان قرار گیرید.
بخشدار جنگل  شهرستان  رشتخواردر گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین؛ به آنتن دهی ضعیف تلفن همراه در برخی از روستاهای این بخش اشاره کرد و بیان داشت: بسیاری از روستاهای بخش جنگل، با مشکل ضعف آنتن دهی تلفن همراه مواجه هستند.

جواد ابراهیم زاده  با اشاره به برخی از روستاهای این منطقه که مشکل آنتن دهی دارند افزود: از جمله این روستا می توان به روستاهای حقناباد، بند ازبک، سعد آباد، حوض کرم، علی نقی، ابراهیم آباد، محرم آباد و... اشاره کرد.

وی با اشاره به بخش  محروم  جنگل با بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت  که ۹۵ درصد این جمعیت در روستاهای آن ساکن هستند گفت: اهالی روستاها که اکثر جمعیت این شهرستان را تشکیل می دهند که انتظار برخورداری از این امکانات رفاهی از جمله آنتن دهی تلفن همرا ه  هستند.

به گفته وی تلفن همراه در شهر جنگل و روستاهای جنت آباد،آهنگران و شعبه آنتن دهی مناسب دارد اما در دیگر روستاها حال خوبی ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.