رامین رضائیان که با دستور کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس از این تیم اخراج شده و باید به ایران باز می گشت، از این دستور سرپیچی کرده است!

تصمیمات عجیب یاغی ادامه دارد/ از پرسپولیس اخراج شده ولی به ایران نمی آید!

به گزارش قدس آنلاین، درحالی که قرار بود بازیکنان اخراجی پرسپولیس ظهر امروز دوشنبه امارات را به مقصد تهران ترک کنند، این دو سرخپوش همچنان در دبی هستند تا اوضاع پیچیده‌تر شود.

بعد از درگیری علی علیپور و رامین رضاییان در تمرین سرخ پوشان، این دو بازیکن با تصمیم برانکو ایوانکوویچ از اردوی پرسپولیس اخراج شدند و قرار بود هر دو با پرواز ظهر امروز به تهران باز گردند.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود که برای بازگشت این دو بازیکن ظهر امروز دوشنبه بلیت تهیه کرده است و آنها به تهران بازخواهند گشت. 

طبق اعلام نزدیکان باشگاه، رامین رضاییان با دریافت گذرنامه‌اش از مسئولین پرسپولیس به آنها اعلام کرده قصد ترک امارات را ندارد و در این کشور باقی می‌ماند تا بازی پرسپولیس و الوحده را در ورزشگاه تماشا کند. همچنین علی علیپور نیز که از پرواز مزبور جا مانده، با پرواز بعدی به تهران خواهد آمد. 

مسئولان باشگاه برای علی علیپور ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه بلیت تهیه کرده اند تا به تهران برگردد. اما زمان بازگشت رامین رضاییان مشخص نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.