مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در ۶ بخش و ۳۵ رشته کار خود را آغاز کرد.

آغاز به کار سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان

به گزارش «قدس آنلاین»،  فضل الله‌ ایرجی‌کجوری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان آغاز  به کار کرده است.

وی افزود: این جشنواره هر ساله در سه مرحله دانشگاهی، منطقه‌ای و سراسری بین دانشجویان دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سراسر کشور برگزار می‌شود، که برگزیدگان آن در نهایت به مرحله ملی که شامل دانشگاه‌های وزارت بهداشت، آزاد اسلامی، پیام نور، فنی و حرفه‌ای، فرهنگیان هستند، راه می یابند.

وی ادامه داد: این جشنواره شامل بخش‌های آوایی، معارفی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری و در مجموع ۶ بخش و ۳۵ رشته است.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اظهار داشت: زمان برگزاری مرحله دانشگاهی، بخش آوایی (قرائت تحقیق و قرائت ترتیل) بهمن و اسفند ۱۳۹۵ و بخش معارفی در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ به صورت همزمان در تمام دانشگاه‌ها و موسسات غیر انتفاعی می‌شود و مرحله منطقه‌ای هم نیمه اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ و مرحله سراسری تابستان ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

ایرجی‌کجوری تاکید کرد: مرحله منطقه‌ای سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت در دانشگاه‌های صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، مازندران، شهرکرد، بین المللی امام خمینی (ره)، ولی عصر (عج) و مرحله سراسری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با مشارکت دانشگاه گلستان برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در پایان گفت: این جشنواره که بزرگترین جشنواره دینی و مذهبی دانشجویان کشور است، با هدف ترویج و پشتیبانی از فعالیت‌های دینی و قرآنی در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.