تبریز- مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی افزود: هشت عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگ‌سال در موضوع‌های امام رضا(علیه‌السلام)، حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام در این جشنواره به مخاطبان عرضه می‌شود.

هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با ۶ عنوان کتاب برگزار می‌شود

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

خدایی۹۵

به گزارش قدس آنلاین، خدایی با اعلام این خبر گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ رضوی و گسترش و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیرة ائمة معصوم(علیهم‌السلام) و به مناسبت ایام با برکت دهة کرامت برگزار می‌شود.

وی گفت: در بخش کودک کتاب ۱۰ قصه از امام رضا علیه‌السلام  برای بچه‌ها، نویسنده: مژگان شیخی، ناشر: قدیانی و در بخش نوجوان کتاب ماه غریب من، نویسنده: مجید ملامحمدی، ناشر: به نشر معرفی شده است.

خدایی اظهار کرد: همچنین در این دوره از مسابقه کتابخوانی با توجه به شخصیت معنوی حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) و احمد بن موسی علیهماالسلام و همچنین تقارن برگزاری جشنواره با دهه کرامت ولادت این دو بزرگوار در این ایام برای بخش جوان و بزرگسال علاوه بر کتاب با موضوع امام رضا علیه‌السلام، کتاب با موضوع آن بزرگواران نیز انتخاب شده است که از این قرار است: زندگی به سبک خورشید، نویسنده: مهدی غلامعلی ناشر: نشر جمال؛ مهارت‌های زندگی در سیره رضوی، نویسنده : محمدرضا شرفی ناشر: موسسه خدمات مشاوره‌ای و پژوهش‌های اجتماعی؛ بانوی ملکوت، نویسنده: آیت‌الله علی کرمی‌جهرمی، ناشر: بوستان کتاب و چلچراغ، نویسنده: جلیل عرفان‌منش، ناشر: دفتر پژوهش‌های آستان قدس رضوی.

شهرام خدایی افزود: به برگزیدگان جشنواره علاوه بر لوح سپاس و تندیس جشنواره هدایایی به شرح ذیل اهدا می شود:

۳۱۳ جایزةیک میلیون ریالی برای ۳۱۳ نفر از برگزیدگان بخش انفرادی جشنواره

۸ جایزه ویژه برای ۸ خانواده (دوخانواده ۲ نفره، دوخانواده ۳ نفره، دوخانواده ۴ نفره، دوخانواده ۵ نفره یا بیشتر)

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در انتها خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌های مسابقه از تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ به کتابخانه‌های عمومی  سراسر کشور مراجعه کنند.مهلت ارسال آثار یکم تیرماه٬ داوری آثار ۲۰ تیر۹۶ و آئین اختتامیه جشنواره نیز در دهه کرامت برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.