اهواز- مادر شهید احمد موچانی از شهدای جاویدالاثر شهرستان یک‌هزار شهید اندیمشک پس از ۳۰ سال چشم‌انتظاری پیکر پاک فرزند شهیدش را در آغوش کشید.

مادر شهید احمد موچانی پیکر فرزندش را در آغوش کشید

به گزارش قدس آنلاین، مادر شهید احمد موچانی از شهدای جاویدالاثر شهرستان یک‌هزار شهید اندیمشک پس از ۳۰ سال چشم‌انتظاری پیکر پاک فرزند شهیدش را در آغوش کشید.
این برنامه دیروز در فضایی آکنده از عطر و بوی شهادت در بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک برگزار شد چشم‌انتظاری مادر این شهید جاویدالاثر به پایان رسید.
در این مراسم جمعی از بستگان شهید احمد موچانی حضور داشتند و به عزیز تازه از سفر برگشته خود استقبال کردند و بازگشتش را به دیار یک‌هزار شهید اندیمشک را خوش آمد گفتند.
پیکر مطهر شهید احمد موچانی از شهدای جاویدالاثر شهرستان یک‌هزار شهید اندیمشک پس از ۳۰ سال با انجام آزمایش DNA شناسایی شد.
شهید احمد موچانی فرزند علی‌محمد در تاریخ یکم فروردین ماه سال ۱۳۴۶ در اندیمشک دیده به جهان گشود و در تاریخ یکم بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.
پیکر مطهر شهید احمد موچانی که چندی پیش در معراج شهدای تهران شناسایی شد دیروز از طریق فرودگاه دزفول به خوزستان منتقل ‌شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.