اصفهان -در دومین روز ثبت نام از داوطلبان مرحله اول انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ثبت نام هشت داوطلب دیگر آمار داوطلبان این حوزه انتخابیه به ۱۲ نفر رسید.

آمار داوطلبان انتخابات مجلس در اصفهان به ۱۲ نفر رسید

به گزارش قدس آنلاین، وزارت کشور شامگاه دوشنبه اعلام کرد: سه نفر از این داوطلبان با حضور در فرمانداری اصفهان و پنج داوطلب با حضور در ستاد انتخابات کشور واقع در وزارت کشور برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان ثبت نام کرد.

روز گذشته در نخستین روز شروع نامنویسی از داوطبان مرحله اول انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز، چهار داوطلب با مراجعه به فرمانداری اصفهان، ثبت نام کردند.

نام نویسی از داوطلبان مرحله اول انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه در فرمانداری اصفهان آغاز شد.

شهرستان اصفهان دارای پنج کرسی در مجلس شورای اسلامی است که در انتخابات دهمین دوره مجلس در اسفند سال گذشته، شورای نگهبان، انتخابات منتخب سوم شهر اصفهان را باطل اعلام کرد و بدین ترتیب چهار نفر از این شهرستان راهی مجلس دهم شدند و انتخاب نفر پنجم منوط به برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس شد.

انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان فقط در شهرستان اصفهان و برای انتخاب یک نماینده برگزار می شود.
با دستور وزیر کشور، همزمان با آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس، داوطلبان مدت یک هفته تا ۱۴اسفند فرصت دارند تا به فرمانداری شهرستان اصفهان یا با مراجعه به ستاد انتخابات کشور ثبت نام کنند.

بر اساس اعلام فرمانداری اصفهان، داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی هنگام ثبت نام باید اصل کارت ملی و سه نسخه از تصویر آن، اصل شناسنامه عکس دار و سه نسخه از تصویر کلیه صحفات آن، ۱۰ قطعه عکس جدید، اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا مدرک معادل معتبر، اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پُست، مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس، اصل و تصویر برگ پایان خدمت وظیفه عمومی یا مدرک معتبر مبنی بر روشن بودن وضعیت مشمولیت خدمت وظیفه، خود را به همراه داشته باشند.
انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.