معاون وزیر امور خارجه گفت: روند آستانه نقطه عطفی در بحران سوریه است، چنانچه این روند بتواند چالش های فراروی خود را مدیریت کند، بحران سوریه در مسیر پایان قرار خواهد گرفت.

روند آستانه نقطه عطفی در بحران سوریه است

به گزارش «قدس آنلاین»،   «الکساندر پروخانف» رئیس انجمن نخبگان و سردبیر روزنامه زافترا روسیه، با حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه دیدار و پیرامون روندهای جدید منطقه ای و همکاری های ایران و روسیه گفتگو و تبادل نظر کرد.

پروخانف همکاری ایران و روسیه در موضوعات منطقه ای بویژه سوریه را استراتژیک و رو به جلو دانست و گفت این همکاری نقش موثری در شکل گیری روندهای جدید منطقه ای داشته و نشست آستانه نمود عینی این همکاری است.

جابری انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه نیز در این گفتگو، تحولات جدید در روابط ایران و روسیه را محصول تعامل و همکاری نزدیک دو کشور در منطقه دانست و با اشاره به شکل گیری سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه در موضوع سوریه، روند آستانه را نقطه عطفی در بحران سوریه برشمرد و تاکید کرد چنانچه این روند جدید در حال شکل گیری بتواند چالش های فراروی خود را مدیریت کند، بحران سوریه در مسیر پایان قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.