اهواز _ دومین یادواره ۷۰ شهید فرهنگی دوران دفاع مقدس شهرستان دزفول چهارشنبه، ۱۱ اسفندماه در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار خواهد شد.

یادواره ۷۰ شهید فرهنگی دزفول برگزار می‌شود

علی‌ پورابراهیم، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول از برگزاری دوره ضمن خدمت ویژه معلمان این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه این دوره ویژه معلمان پایه سوم ابتدایی مدارس دخترانه شهرستان دزفول است، افزود: بیش از یکصد و ۷۰ نفر از معلمان شهرستان‌های دزفول و سردشت و معلمان بخش عشایر در این دوره حضور خواهند یافت.

پورابراهیم با بیان اینکه حجت‌الاسلام سرلک از مدرسان کشوری ستاد اقامه نماز کشور به عنوان مربی در این دوره حضور خواهد یافت، افزود: دبستان درخشان شهرستان دزفول میزبان این دوره خواهد بود.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول با اشاره به اینکه این دوره به سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۰ و ۱۱ اسفندماه برگزار خواهد شد، افزود: هدف از برگزاری این دوره گسترش فرهنگ نماز در بین دانش‌آموزان است.

وی همچنین از برگزاری دومین یادواره ۷۰ شهید فرهنگی شهرستان دزفول خبر داد.

پورابراهیم با بیان اینکه اولین دوره این یادواره شهید سال ۱۳۹۱ برگزار شده است، افزود: چهارشنبه ۱۱ اسفندماه دومین یادواره شهدای فرهنگی شهرستان دزفول برگزار خواهد شد. سردار خادم‌ سیدالشهدا فرمانده قرارگاه جنوب‌غرب کربلا به عنوان سخنران در این یادواره حضور خواهد یافت.  

وی گفت: این یادواره ساعت ۲۲ تا ۲۰ چهارشنبه ۱۱ اسفندماه در حسینیه ثارالله شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.