خرم آباد- استاندار لرستان گفت: بهترین نسخه برای پیشرفت اقتصاد کشور، اقتصاد مقاومتی است که در شاخصهای ابلاغی آن بسیار بر مردمی بودن آن توسط رهبر معظم انقلاب تاکید شده است.

بهترین نسخه برای پیشرفت اقتصاد کشور، اقتصاد مقاومتی است

به گزارش قدس آنلاین، هوشنگ بازوند صبح سه شنبه در نشست ستاد راهیان نور لرستان در محل قرارگاه کربلا و با حضور فرمانده این قرارگاه اظهار داشت: برای برقراری و برگزاری شایسته ی اردوهای معنوی راهیان نور همه ما مسئولیم و همکاری خواهیم کرد و از اقدام بزرگ و ماندگار سردار کشکولی و همکاران ایشان در ساخت و تقدیم زائرسرا به مردم استان و رهروان شهدای عزیزمان شایسته تحسین و قدردانی است.

استاندار لرستان با اشاره به روحیه خودباوری رزمندگان در جنگ تحمیلی گفت: دفاع مقدس ما گنجینه ی معنوی ماندگار ماست، هر آنچه بعنوان الگو برای پیشرفت و توفیق این کشور لازم داریم در این گنجینه قابل دریافت و مشاهده است.

بازوند افزود: در صورت کمرنگ شدن آرمان شهدا در کشور در بین نسل جوان و نوجوان ، همه ما باید در محضر حضرت حق تعالی پاسخگو باشیم.

وی گفت: شاه بیت پیشرفت کشور خودباوری عمومی است، ما اوج این خودباوری را در دفاع مقدس تجربه کرده ایم و همواره درتمام عرصه ها خصوصا امروز در عرصه ی اقتصاد کشور نیازمند آن هستیم.

استاندار لرستان به نصایح رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: ما در این کشور به اقدام ، به عمل و به روحیه عملیاتی جهت شکوفا شدن ظرفیت هایمان نیاز داریم، همه باید در میدان اقدام مرد عمل باشیم‌.

بازوند گفت: بهترین نسخه برای پیشرفت اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی است که در شاخصهای ابلاغی آن بسیار بر مردمی بودن آن توسط رهبر معظم انقلاب تاکید شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.